همشهری آنلاین: مسعود اسماعیل‌پور، احسان لشگری و کمیل قاسمی حریفان خود را در رقابت‌های کشتی آزاد المپیک 2012 لندن شناختند.

wrestling

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، مراسم وزن‌کشی اوزان 60، 84 و 120 کیلوگرم کشتی آزاد المپیک عصر روز جمعه (20 مرداد) در شهر لندن برگزار شد و نمایندگان کشورمان با قرعه‌های بسیار سختی روبرو شدند.

در وزن 60 کیلوگرم مسعود اسماعیل‌پور در دور اول با تورس از مکزیک روبرو می‌شود و در صورت پیروزی، در دور دوم با دورن ژوماگازیف از قزاقستان مسابقه می‌دهد. در گروه اسماعیل‌پور بسیک کودوخوف از روسیه، قهرمان جهان و نفر سوم المپیک، آناتولی گویدا از بلغارستان، عنوان‌دار جهان، فرانکلین گومز از پورتوریکو، برنده کودوخوف روس و نفر دوم جهان، و ری جانگ میونگ از کره شمالی حضور دارند.

احسان لشکری در وزن 84 کیلوگرم در دور نخست با یرمک بایداشف از قزاقستان مسابقه می‌دهد و در صورت پیروزی، در دور دوم با برنده دیدار یوسف عبدالسلام‌اف از تاجیکستان، نایب قهرمان المپیک پکن و حاجی مراد نورماگموداف، کشتی‌گیر داغستانی‌الاصل ارمنستان روبرو می‌شود. آنزور اوریشف از روسیه، زوربیک سوخی‌یف از ازبکستان، قهرمان جهان، جیک هربرت از آمریکا، دارنده مدال نقره جهان، مارتینتز از کوبا و ابراگیم آلداتوف از اوکراین در گروه لشگری قرار دارند. تمام کشتی‌گیران سرشناس این وزن در گروه لشگری قرار دارند و در گروه بالا اسپینال از پورتوریکو و گاتسیف از بلاروس سرشناس‌ترین نفرات هستند.

در وزن 120 کیلوگرم کمیل قاسمی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با بوهلار از کانادا روبرو می‌شود و در صورت پیروز ی با برنده دیدار آرتور تایمازوف از ازبکستان، قهرمان المپیک و متیو هین از آلمان روبرو می‌شود. تراول دلاگنف از آمریکا، عنوان‌دار جهان، الکسی شیماروف از بلاروس، قهرمان جهان و دانیل لیگتی از مجارستان در گروه قاسمی هستند. بلال ماخوف روس در گروه پایین کار بسیار راحتی برای حضور در دیدار فینال دارد.

این مسابقات از ساعت 16:30 دقیقه شنبه در سالن اکسل شهر لندن برگزار می‌شود.

 

کد خبر 180686
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز