همشهری آنلاین: دبیرکل خانه کارگر با بیان اینکه کار اقتصاد ایران از اصلاح گذشته است، گفت: حتی بازسازی و اصلاح هم برای اقتصاد ایران کافی نیست. اقتصاد ایران نیازمند نوسازی است. تسکین دردها مرد عمل می‌خواهد.

به گزارش همشهری آنلاین، «علیرضا محجوب» با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، مهمترین مشکل کشور را مشکل اقتصادی خواند و گفت: انتظار این است که بازسازی اقتصادی و نوسازی اقتصاد در صدر برنامه‌های هر کاندیدایی که وارد میدان انتخابات ریاست‌جمهوری می‌شود، قرار داشته باشد.

وی با بیان اینکه اقتصاد ایران نیازمند نوسازی است، خاطرنشان کرد: حتی بازسازی و اصلاح هم برای اقتصاد ایران کافی نیست. بنابراین نیاز به اقدامات بنیادی داریم و این نیازمند یک نقشه راه است همچنین نیازمند یک مرد عمل است که مجموعه این دردها را تسکین دهد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانان و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: بنابراین آنچه من تصور می‌کنم این است که ما در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم باید به موضوعات اجتماعی، سیاسی و فرهنگی و از همه مهمتر تاکیدات مقام معظم رهبری در حمایت از تولید ملی، جهاد اقتصادی و اقتصاد مقاومتی توجه کنیم.

وی افزود: برای رسیدن به اهداف نظام در قوه مجریه، به یک مرد کارکشته عملیاتی، اجرایی و دارای برنامه نیازمندیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در پاسخ به این سوال که داشتن تیم قوی در کنار کاندیداهای ریاست جمهوری تا چه اندازه دارای اهمیت است، به مهر گفت: شعار داشتن تیم قوی زیباست اما عملیاتی نیست. اگر یک حزب باشد که کاندیدا و کابینه از یک حزب باشند این عملیاتی‌تر است.

دبیرکل خانه کارگر ادامه داد: در کشورهایی که کاندیداها با تیم وارد می‌شوند دولت در سایه دارند و چهار پنج سال با هم کار کرده‌اند و فردا روزی بهم نمی‌زنند و یکدیگر را کنار نمی‌زنند. تاریخچه روسای جمهور را ببینید که با کدام معاون اول می‌آیند و چقدر معاون اول خود را نگه می‌دارند و با چه تعاملی کنار می‌روند؟

محجوب گفت: «پرویز داوودی» معاون اول رئیس جمهور در دولت نهم اقتصاددان است اما امروز داوودی کجاست. سمتش چیست. بنابراین روشن است که معرفی تیم و صحبت از آن در کشور ما فقط برای تبلیغات انتخاباتی کاربرد دارد.

کد خبر 180640
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز