چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: در ادامه برنامه نمایش فیلم در بخش مروری برفیلم های دهه 60و 70 سینمای جهان دومین فیلم از فرانسوا تروفو کارگردان فرانسوی دراین بخش با نام "پول توجیبی" محصول سال 1976 به زبان اصلی به مدت 105 دقیقه در سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می‌آید.

به گزارش همشهری آنلاین، این فیلم از آنجا شروع می‌شود که دختر کوچکی کارت تبریکی برای یکی از خویشاوندانش در تی‌یر می‌فرستد و مدیر مدرسه آن را سر کلاس نشان می‌دهد.

در زنگ تفریح دو نفر از شاگردان با دوربین زنی را در آپارتمان همسایه تماشا می‌کنند.

پاتریک که با پدر افلیجش زندگی می‌کند، دلباخته مادر بهترین دوستش شده و تمام شهامتش را جمع می‌کند وبرایش دسته گل بزرگی می‌برد ولی خانم ریفل فکر می‌کند که گل‌ها را پدر او فرستاده است و... .

"پول توجیبی" آخرین فیلم از بخش مروری بر فیلم‌های دهه 60و70 سینمای جهان روز یکشنبه 22 مرداد به نمایش در می‌آید و از روز چهاشنبه 25 مرداد بخش مروری بر آثار محمد علی طالبی (سینمای کودک) آغاز می‌شود و تا روز 19 شهریور ادامه دارد.

علاقمندان در خصوص استفاده از برنامه سینما تک می‌توانند روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته ساعت 16:30 به موزه هنرهای معاصر تهران مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88951965 بگیرند.

 

کد خبر 180434

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز