شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: «دانیل رادکلیف» بازیگر نقش هری پاتر در فیلم ترسناک و دلهره‌آور «شیپور» بازی می‌کند که حال و هوایی ماوراء‌الطبیعی دارد و اقتباسی از یک متن ادبی است.

به گزارش فارس، فیلم‌نامه اقتباسی «شیپور» را کیت بونین بر اساس قصه رمان جو هیل می‌نویسد و رادکلیف در آن نقش ایگناتیوس را بازی می‌کند.

این کاراکتر یک مرد جوان 26 ساله است که در اولین سال‌مرگ نامزد خود به دلیل ناراحتی زیاد، در مراسم عزاداری افراط می‌کند و از هوش می‌رود.

یک سال قبل از این نامزد، وی به شکل مشکوکی به قتل رسیده و هنوز اثر و ردی از قاتل وی به دست نیامده و تلاش‌های پلیس به جایی نرسیده است.

صبح روز بعد زمانی که ایگناتیوس از خواب بیدار می‌شود، احساس می‌کند تعدادی شیپور بوق‌دار در سر او جوانه زده و خلق شده‌اند.

وی خیلی زود متوجه می‌شود قدرت این شیپورها به گونه‌ای است که مردم عادی را وارد می‌کنند به گناهان خود اعتراف کنند.

همین مسئله به کاراکتر اصلی قصه فیلم «شیپور» انگیزه‌های تازه‌ای برای کار می‌کند.

این نکته تبدیل به یک ابزار بسیار موثر می‌شود تا او پیرامون تحقیق در ارتباط با پرونده جنایت‌ لاینحل نامزد خود از آن استفاده کند.

مکس مینگلا دیگر بازیگر انگلیسی تبار سینما در این فیلم در نقش مامور تحقیقی ظاهر می‌شود که گذشته‌ای تاریک دارد.

کلید فیلم‌برداری «شیپور» اواسط فصل پاییز در شهر نیویورک زده می‌شود و بخشی از صحنه‌های آن هم در انگلستان فیلم‌برداری خواهد شد.

الکساندر آجا سازنده فیلم‌های ترسناک موفق چند سال اخیر سینما امر کارگردانی «شیپور» را به عهده دارد.

دانیل رادکلیف سال قبل هم فیلم دلهره‌آور و ترسناک «زن سیاه‌پوش» را روی پرده سینماها داشت که حال و هوایی ماوراء‌الطبیعی داشت.

این فیلم، فروش متوسطی در جدول گیشه نمایش سینماهای جهان کرد.

تماشاگران سینما دانیل رادکلیف را به خاطر ایفای نقش هری ‌پاتر در مجموعه فیلم هفت قسمتی «هری ‌پاتر» می‌شناسد.

وی از بین هزاران داوطلب برای بازی در این نقش از سوی تهیه‌کنندگان «هری‌ پاتر» انتخاب شد و در فاصله سال‌های 2001 تا 2011 نقش این کودک و نوجوان ماجراجو را در این مجموعه فیلم پر فروش تاریخ سینما بازی کرد.

 

کد خبر 183880

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز