همشهری آنلاین: شرکت امداد خودرو در تعطیلا‌ت نوروزی، علا‌وه بر محصولات ایران خودرو به سایر خودروها نیز خدمات فنی می‌دهد

محمد جواد طلا مدیر عامل شرکت امداد خودرو با اعلا‌م این مطلب گفت: در این تعطیلا‌ت نوروزی علاوه بر شهرهای کشور 32 هزار کیلومتر از جاده‌های اصلی کشور شامل 207 محور به صورت شبانه روزی زیرپوشش خدمات نوروزی امداد خودرو قرار می گیرند.

طلا افزود: طرح امداد نوروزی شرکت امداد خودرو از 24 اسفند آغاز شده است و تا چهاردهم فروردین اجرا می شود و همه نیروهای امدادگر موظفند علا‌وه بر محصولا‌ت ایران خودرو که کارت اشتراک دارند به سایر خودروهای امداد خواه نیز کمک های فنی مورد نیاز ارایه دهند.

طلا گفت: همه دفاتر منطقه‌ای ایران خودرو در سراسر کشور نیز تحت پوشش این طرح قرار می گیرند.

مدیرعامل شرکت امداد خودرو اضافه کرد: در این طرح 833 گروه ثابت و سایرفعالیت خواهند کرد و مرکز پیام امداد خودرو به صورت شبانه روزی و با شماره تلفن های 02188612121 و تلفن پنج رقمی کد خدمات شهری 09644 فعال است.

طلا همچنین اظهار داشت: شرکت امداد خودرو در ستاد حوادث مترقبه کشور عضویت دارد و با تمامی دستگاه ها و نهادهای ذیربط از جمله پلیس راه‌، اورژانس و هلال احمر هماهنگی های لا‌زم برای امداد رسانی به‌امدادخواهان را انجام داده است.

وی گفت: گروه‌های بازرسی در روزهای اجرای طرح برای نظارت بر نحوه‌عملکرد گروه های ثابت و سیار تحت پوشش شرکت امداد خودرو به طور شبانه‌روز فعال خواهند بود تا روند ارایه خدمات به امداد خواهان به نحو مطلوب و شایسته‌ای صورت گیرد

کد خبر 18043

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز