همشهری آنلاین: پیامک‌های تبریک و تسلیت دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلف که هزینه‌هایش به گفته یک نماینده مجلس شورای اسلامی از محل بیت‌المال تأمین می‌شود، اخطار قانون اساسی گرفت؛ هر چند که علی لاریجانی عنوان کرد طرح این اخطار در مجلس لزومی ندارد.

به گزارش همشهری آنلاین، «مهدی سنایی» نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جلسه علنی مجلس با اشاره به اصل 40 قانون اساسی گفت: اکنون شاهد سیل گسترده ارسال پیامک‌ها هستیم که این پیامک‌ها هم سازنده و هم مخرب هستند.

وی افزود: نکته قابل توجه در این موضوع این است که تمام این پیامک‌ها از هزینه بیت‌المال استفاده می‌شود و حتی شاهد هستیم که در برخی مناسبت‌ها و اعتیاد از اداره دامپزشکی استان‌ها تا روابط عمومی فلان اداره پیامک ارسال می‌کنند که این موضوع چندان جالب نیست و این کار هزینه‌ای را در بیت‌المال تحمیل می‌کند.

علی لاریجانی رئیس مجلس نیز اخطار قانون اساسی سنایی را وارد ندانست و گفت: اخطار در جایی مطرح می‌شود که هیئت رئیسه اقدامی خلاف قانون اساسی انجام دهد همچنین آن موضوع باید مربوط به مجلس باشد واگرنه هر چیزی که حائز اهمیت است، گفتنش در مجلس و به عنوان اخطار لزومی ندارد.

کد خبر 179522
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز