مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۸:۳۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران با بیان اینکه هم اکنون جام رمضان و جام رسانه در سطح ۳۷۴ محله شهر تهران به طور رایگان در حال برگزاری است، گفت: امسال ۳ هزار و ۳۵۰ تیم ورزشی در مسابقات جام رمضان و ۶۸ تیم از ورزشکاران حوزه رسانه در جام رسانه شرکت کرده‌اند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تهران سما،سید محمد حاج آقامیر با اشاره به برگزاری جام رمضان در سطح ۳۷۴ محله شهر تهران که هم اکنون در حال انجام است، افزود: امسال ۳ هزار و ۳۵۰ تیم ورزشی بعد از افطار تا اذان صبح در سطح محلات شهر تهران، زمین‌های چمن و مجموعه‌های سرپوشیده ورزشی شهرداری تهران به رقابت می‌پردازند.

وی با اشاره به رقابت این تیم‌ها در رشته‌های ورزشی فوتبال و فوتسال و برگزاری مسابقات متعدد ورزشی در این رشته‌ها، خاطرنشان کرد: جام رسانه نیز با حضور ۶۸ تیم از ورزشکاران حوزه رسانه‌های مکتوب و تصویری شهر تهران در حال برگزاری است که خدماتی از قبیل ثبت نام‌ها، ارائه لباس و جوایز در اینجام نیز رایگان ارائه می‌شود.

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: مجموعه‌های ورزشی آبی شهرداری نیز تا یک ساعت قبل از اذان صبح پذیرای شهروندان تهرانی است که استقبال شهروندان از این مجموعه‌ها تاکنون بی‌نظیر بوده که این نشان دهنده آن است که شهروندان ورزش را در سبد معنوی و افطاری خود در ماه مبارک رمضان قرار داده‌اند.

آقامیر در ادامه تصریح کرد: مسابقات جام رمضان در سطح محلات شهر تهران به طور کاملا رایگان برگزار می‌شود که با توجه به این مسئله و ارائه خدمات مطلوب شهرداری، استقبال شهروندان از این مسابقات گسترده است.

کد خبر 179281
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز