یکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: آندری شوچنکو مهاجم سابق تیم‌های چلسی و آث‌میلان اعلام کرد هدفش از کناره‌گیری از جهان فوتبال حضور در جهان سیاست بوده‌ و با پیوستن به حزبی جدید قصد دارد فعالیت‌های سیاسی خود را آغاز کند.

آندری شوچنکو

آندری شوچنکو مهاجم اکراینی در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد فوتبال را با هدف آغاز فعالیت‌های سیاسی به کنار گذاشته و به یک حزب سیاسی جدید پیوسته‌است.

وی روز شنبه طی بازدیدش از یک مدرسه و ملاقات با دانش‌آموزان مدرسه به خبرنگاران به گفتگو پرداخت. این فوتبالیست 35 ساله و مهاجم سابق تیم‌های چلسی و آث‌میلان، به حزب !Forward که چند ماه پیش از انتخابات مجلس اکراین در ماه اکتبر، از ائتلاف مخالفان اصلی جدا شد،‌پیوسته است.

وی به خبرنگاران گفت به همراه ناتالیا کورولوسکا به این حزب پیوسته‌ و قصد دارد فعالیت‌های سیاسی خود را از این حزب آغاز کند. وی اعلام کرد به این‌خاطر به حزب!Forward پیوسته‌است که این حزب،‌حزب آینده است،‌ حزب رهبران جوان است و برای اکراین انتخابی میان گذشته و آینده خواهد بود.

هدایت حزب !Forward اکراین که پیش از این به عنوان حزب سوسیال دموکرات شناخته می‌شد،‌ به عهده ناتالیا کرولوسکا معاون پارلمان اکراین بوده و برای مدتها بخشی از حزب مخالف BYuT که رهبری آن به عهده یولیا تیموشنکو بوده به شمار می‌رفته است.

تیموشنکو اکتبر سال گذشته به اتهام سوءاستفاده از مقام و موقعیتش به هفت سال زندان محکوم شد و پس از آن،‌ حزب !Forward به صورت جداگانه و مستقل درحال فعالیت است.

کد خبر 179177
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز