دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۷
۰ نفر

گروه حوادث: مرد جنایتکار که به‌خاطر تقسیم ارثیه پنج نفر را به گلوله بسته و به چهار بار قصاص محکوم شده است با تأیید حکمش در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت.

این مرد که مقیم آمریکاست آبان‌ماه 88 با اسلحه‌ای مادر77ساله، شوهرخواهر 55ساله، خواهرزاده 20ساله‌اش را به‌همراه یک وکیل دادگستری و عضو شورای حل اختلاف ولنجک به گلوله بست و آنها را به قتل رساند. وی وقتی دستگیر شد ادعا کرد که به‌خاطر ارثیه 40میلیاردی دست به این جنایت‌ها زده است. وی چندی پیش در دادگاه کیفری پای میز محاکمه رفت.

خانواده همه قربانیان خواستار قصاص این مرد مسلح شدند؛ به جز ولی دم مادر قاتل که از خونخواهی گذشت. با بخشش ولی دم یکی از قربانیان، قضات مرد جنایتکار را به چهار بار قصاص محکوم کردند که این حکم به تأیید قضات دیوان عالی کشور رسید.مرد جنایتکار صبح دیروز وقتی به اجرای احکام دادسرای جنایی تهران انتقال یافت در حضور قاضی جمشیدی گفت: من در آمریکا تحصیل کرده‌ام و با همسرم در آنجا زندگی می‌کردم.

چون مشکلات زیادی در آنجا داشتم از همسرم جدا شدم حتی مدتی بود که دچار افسردگی شده بودم برای همین تصمیم گرفتم به ایران برگردم تا ارثیه‌ام را بگیرم. وی ادامه داد: چون به اسلحه علاقه زیادی داشتم از آمریکا یک کلت خریدم و می‌خواستم در ایران برای آن مجوز بگیرم که فرصت نکردم.

وی افزود: وقتی به ایران برگشتم متوجه شدم که خانواده‌ام ارثیه پدری‌ام را عادلانه تقسیم نکرده‌اند برای همین تصمیم به شکایت گرفتم. روز حادثه نیز با آنها به‌شدت درگیر شدم و انگار یک صدایی به من گفت که آنها را بکش؛ من هم شلیک کردم.پرونده این مرد جنایتکار به‌زودی برای استیذان به قوه قضاییه فرستاده خواهد شد تا متهم به دار مجازات آویخته شود.

کد خبر 178557
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز