گروه اقتصادی- علی ابراهیمی: توزیع محدود و نامنظم مرغ با نرخ مصوب چهار هزار و 700تومان و نیز اعلام نشدن فهرست اسامی مراکز منتخب عرضه مرغ به نرخ مصوب دولتی موجب سرگردانی مردم و تشکیل صف‌های طولانی شده است.

بسیاری از خوانندگان در تماس با روزنامه همشهری از نابسامانی عرضه مرغ گلایه کرده و اعلام می‌کنند بعد از سه روز مراجعه برای ثبت نام و قرار گرفتن در صف‌های عرضه مرغ دولتی هنوز موفق به دریافت این فراورده نشده‌اند. یک خانم خانه‌دار با اشاره به عرضه مرغ دولتی در بازار روز داغستان کرج اعلام کرد:

از پنج صبح در صف تحویل مرغ هستم و با وجود ثبت نام و سه روز مراجعه و ارائه کارت شناسایی معتبر هنوز موفق به دریافت مرغ با نرخ مصوب چهار هزار و 700تومانی نشده‌ام و مسئولان این بازار روز هر بار وعده عرضه مرغ در روز بعد را مطرح می‌کنند. همچنین گزارش خبرنگار ما از عرضه مرغ با نرخ مصوب دولتی در میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران نیز حاکی از تشکیل صف‌های طولانی برای دریافت مرغ به تعداد مشخص است به‌نحوی که روز گذشته برای عرضه مرغ در میدان میوه و تره‌بار قزل قلعه یا برخی مراکز منتخب عرضه در خیابان دردشت نیز صف‌های طویل تشکیل شده است. همچنین خبری از عرضه مرغ با نرخ مصوب در فروشگاه‌های زنجیره‌ای یا تعاونی‌های مصرف محلی نیست و عرضه محدود مرغ چهار هزارو 700تومانی مشکلات مردم را دو چندان کرده است.

کد خبر 176886
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز