جمعه ۱۶ تیر ۱۳۹۱ - ۰۸:۳۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی کشور با بیان اینکه عرضه هر کیلوگرم گوشت مرغ بیش از 5400 تومان تخلف است از افزایش 80 درصدی قیمت آن در 6 ماهه گذشته خبر داد.

مهر نوشت: حسین مقدم نیا دلیل اصلی گران شدن قیمت مرغ در بازار را کمبود نهاده‌ها عنوان کرد و افزود: الان کنجاله سویا در بازار کیلویی 1600 تومان است درحالی که قیمت واقعی آن بین 500 الی 600 تومان است.

رئیس اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی کشور گفت: با توجه به افزایش قیمت نهاده‌ها در بازارقیمت کارشناسی و منطقی هر کیلوگرم مرغ زنده درب مرغداری 3770 تومان و قیمت هرکیلوگرم گوشت مرغ 5400 تومان است و هر که بیش از این قیمت مرغ را عرضه کند مرتکب تخلف شده است.

وی درخصوص قیمت مرغ در 6 ماهه گذشته گفت: در 6 ماهه گذشته قیمت هرکیلوگرم مرغ زنده درب مرغداری 2388 تومان و قیمت هرکیلو گرم گوشت مرغ در بازار 3365 تومان بوده است.

مقدم نیا با بیان اینکه رشد 70 تا 80 درصدی قیمت مرغ در 6 ماهه گذشته اصلا منطقی نیست، درعین حال گفت: البته این افزایش قیمت مرغ به دلیل نوسان نرخ ارزو کمبود نهاده‌ها در بازار بوده است که امیدواریم هرچه زودتر قیمت مرغ به شرایط عادی بازگردد.

کد خبر 176326
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز