پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۱ - ۰۸:۰۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین حضور رسمی خود تمرینات سنگین و پرفشار بدنسازی را برای بازیکنان این تیم در نظر گرفت که باعث به شماره افتادن نفس سرخپوشان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس با حضور سرمربی و کادر فنی جدید صبح امروز پنجشنبه در ورزشگاه شهید درفشی‌فر در شرایطی برگزار شد که محمد رویانیان مدیرعامل و برخی از مسئولان باشگاه نیز در این تمرین حضور داشتند.

در ابتدای تمرین جلسه‌ای با حضور رویانیان و "مانوئل خوزه" به همراه بازیکنان در رختکن این تیم برگزار شد و پس از معارفه رسمی کادر فنی جدید تمرینات زیر نظر دستیار خارجی مانوئل خوزه آغاز شد که اکثر دقایق این تمرین به کارهای بدنسازی اختصاص داشت.

در بخش عمده تمرینات بدنسازی بازیکنان پرسپولیس به گروه‌های چهار نفره تقسیم شده بودند و ضمن کار با توپ، دویدن پرفشار را با دستورات کادر فنی پیگیری کردند که طولانی شدن این تمرین باعث شد فشار زیادی به بازیکنان پرسپولیس وارد شود و اکثر آنها از نظر بدنی دچار مشکل شوند.

در ادامه تمرینات نیز، تمرینات هوازی در دستور کار سرخپوشان قرار گرفت تا از میزان بدنسازی سنگین امروز کمی کاستی شود.

در دقایق پایانی این تمرین با وساطت خبرنگاران و موافقت رویانیان هوادارانی که از ساعات ابتدایی صبح پشت درهای بسته ورزشگاه حضور داشتند به داخل بیایند و بخش‌های پایانی تمرین را از نزدیک تماشا کنند.

کد خبر 176294

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز