همشهری آنلاین: مهلت ثبت نام در سومین دوسالانه مجسمه‌های شهری تمدید شد.

مجسمه

به گزارش ایسنا، کلیه هنرمندان مجسمه‌ساز داوطلب شرکت در دوسالانه می‌توانند با تکمیل فرم ثبت نام، ارائه سوابق مستند هنری و ارائه فایل جانمایی در فضای مجازی حداکثر تا 15 تیرماه سال جاری در این دوسالانه ثبت نام کنند.

سازمان زیباسازی شهر تهران سومین دوسالانه مجسمه‌های فضای شهری را پاییز امسال در محل مرکز فعالیت‌های مجسمه‌سازی تهران (نگارخانه برگ) برگزار می‌کند.

این دوسالانه با هدف ارتقای هنر مجسمه‌سازی برای فضاها و دیوارهای شهری و به منظور جلب مشارکت کلیه هنرمندان در این زمینه برگزار و طی آن تلاش می‌شود تا آثار هنرمندان و دستاوردهای مجسمه‌سازی کشور در زمینه مجسمه‌های شهری معرفی و مورد بررسی و توجه قرار گیرد.

دوسالانه سوم با نگاه به «مجسمه، شهر، امروز و آینده» برگزار خواهد شد.

رییس این دوسالانه سید محمد جواد شوشتری و شورای سیاست‌گذاری آن برزین ضرغامی، بهروز دارش، سعید شهلاپور، سید مرتضی نعمت‌اللهی، حمید شانس، طاهرشیخ الحکمایی، رضا قره باغی، سهند حسامیان و سیدمجتبی موسوی هستند.

دبیر دوسالانه نیز سید مجتبی موسوی است و شورای انتخاب آثار را بهروز دارش، سعیدشهلاپور، فرشیدمثقالی، طاهرشیخ‌الحکمایی، بیژن نعمتی شریف، فاطمه امدادیان و رضا قره باغی تشکیل می‌دهند.

هیأت داوران این دوره از دوسالانه سیدمرتضی نعمت‌اللهی، حمیدشانس،اصغرکفشچیان مقدم، مهندس مهردادایروانی، سهند حسامیان هستند.

کد خبر 175370

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز