همشهری آنلاین: پنجمین مجموعه نشست‌های بنیاد شمس تبریزی با همکاری موسسه فرهنگی اکو و با سخنرانی دکتر علی‌اصغر دادبه برگزار می‌شود.

نگارگری

به گزارش همشهری آنلاین، پنجمین جلسه از سلسله نشست‌های ماه گفتار بنیاد شمس تبریزی روز دوشنبه پنجم تیر ماه 1391 با همکاری موسسه فرهنگی اکو و با عنوان « نگرش فلسفی مولانا به جهان هستی» برگزار خواهد شد.

در این نشست، دکتر علی‌اصغر دادبه که در سال 1381 به عنوان چهره ماندگار در رشته ادبیات عرفانی معرفی شد و آثاری چون کلیات فلسفه، فخر رازی، فرهنگ اصلاحات کلامی، شرکت در تصحیح و تعلیق دیوان نجیب کاشانی و تصحیح و تعلق تاریخ کشیک خانه از همین شاعر، رساله منطق هنر شهر و شناخت شناسی در فلسفه اسلامی را پدید آورده است، درباره نگاه فلسفی مولانا به جهان هستی سخن خواهد گفت.

مجموعه نشست‌های «شمس در آینه مولانا» به دبیری دکتر احمد جلالی هر ماه از سوی بنیاد شمس تبریزی و با همکاری موسسه فرهنگی اکو میزبان شمس‌پژوهان و مولوی شناسان نامدار ایرانی و خارجی است.

پنجمین نشست این مجموعه روز دوشنبه پنجم تیر ماه 1391 از ساعت 17 تا 19 در مرکز آموزش موسسه فرهنگی اکو واقع در خیابان ملاصدرا، خیابان پردیس، پلاک 27 برپا می‌شود.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن 22414830 تماس بگیرند.

 

کد خبر 174989

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز