پنجشنبه ۱ تیر ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۱
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: در حالی که همه در انتظار برگزاری شورای عالی بیمه در شامگاه چهارشنبه 31 خرداد ماه بودند، این شورا به دلیل ناهماهنگی و اختلاف نظر نمایندگان بیمه‌ها با کارشناسان وزارت بهداشت تشکیل جلسه نداد تا میزان افزایش تعرفه‌های درمانی در سال جاری همچنان در ابهام قرار داشته باشد.

doctor

به گزارش ایسنا، در حالی که نمایندگان بیمه‌ها خواستار افزایش 12 تا 15 درصدی تعرفه‌های درمانی در سال جاری هستند، کارشناسان وزارت بهداشت، افزایشی بیش از 20 درصد را خواستار هستند.

سید عبدالله عمادی معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار «اجتماعی» ایسنا، با بیان اینکه شورای عالی بیمه به دلیل برخی ناهماهنگی‌ها در ارتباط با میزان تعرفه‌های درمانی، شامگاه روز چهارشنبه تشکیل جلسه نداد، اظهار کرد: برای رفع این ناهماهنگی‌ها پیش‌ جلسه‌ای در هفته آینده تشکیل می‌شود.

وی افزود: مقرر شده در این پیش جلسه درباره رقم دقیق افزایش تعرفه‌ها به توافق رسیده شود.

وی در ادامه با بیان اینکه زمان دقیق تشکیل شورای عالی بیمه و تعیین تعرفه‌ها نامشخص است، گفت: در حال حاضر کارشناسان وزارت بهداشت و نمایندگان بیمه‌ها درزمینه میزان دقیق افزایش تعرفه‌ها به توافق نرسیده‌اند و تشکیل شورای عالی بیمه و تصویب نرخ جدید تعرفه‌ها در گروی این توافق است.

تشکسل جلسه شورای عالی بیمه در حالی ملغی شد که شهاب‌الدین صدر رییس سازمان نظام پزشکی با انتقاد از تاخیر تصویب و اعلام تعرفه‌های درمانی هشدار داده بود که تعیین نشدن رقم دقیق تعرفه‌های درمانی، موجب بروز آشفتگی در نظام سلامت می‌شود.

کد خبر 174707
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز