والوپ سوآنده معاون فرماندار بانکوک در دیدار با دکتر سیدمحمدهادی ایازی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران پیشنهاد ارائه طرح مدیریت محله در اجلاس شهرداران آسیایی بانکوک توسط کارگروهی مشترک را مطرح کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، والوپ سوآنده معاون فرماندار بانکوک در دیدار با دکتر سیدمحمدهادی ایازی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، ضمن مثبت ارزیابی کردن فعالیت‌های مدیریت شهری در حوزه فرهنگی و اجتماعی، طرح مدیریت محله را نقطه عطف این فعالیت‌ها دانست و گفت: ایجاد سرای محله و ساماندهی 13 عنوان از موضوع‌های مطرح در عرصه فرهنگی و اجتماعی در این فضا، اقدام ارزنده‌ای است که مشارکت شهروندان محله را در بالاترین سطح به همراه خواهد داشت.

والوپ تصریح کرد: این طرح به واسطه فراهم کردن زمینه مشارکت شهروندان از تمام اقشار اقتصادی و فرهنگی در مسائل شهری شایستگی کاندیدا شدن برای جوایز سازمان ملل متحد را دارد.معاون فرماندار بانکوک گفت: ضرورت تشکیل یک کارگروه مشترک کارشناسی به‌منظور بهره‌مندی از تجارب مدیریت شهری تهران در عرصه‌ اجتماعی و فرهنگی احساس می‌شود.

وی با ابراز تمایل بانکوک درخصوص ارائه طرح مدیریت محله در اجلاس شهرداران آسیایی ادامه داد: طرح مدیریت محله، با رعایت تمامی شاخص‌ها و معیار‌های کارشناسی و بومی اجرا شده‌ و ما معتقدیم که این طرح باید در اجلاس شهرداران آسیایی که این دوره در بانکوک اجرا خواهد شد، مطرح شود.

در این مراسم دکتر سیدمحمدهادی ایازی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران مشارکت آگاهانه و داوطلبانه شهروندان در سایر فعالیت‌های اجتماعی را افق مسئولیت‌های خود می‌داند و تنها به حضور آنها اکتفا نمی‌کند.

وی ادامه داد: به‌منظور تحقق این مهم توسعه آموزش‌های شهروندی در رأس برنامه‌ها دنبال می‌شود.

ایازی در بخش دیگر سخنان خود تصریح کرد: شهرداری تهران به‌منظور رفع نابرابری‌های رفاهی، اقدامات گسترده‌ای را انجام داده است و امروز مراکز فرهنگی و ورزشی در جنوب شهر بیشتر از گذشته شده است.

کد خبر 174556
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز