همشهری آنلاین: صعود تیم ملی فوتبال آلمان به مرحله‌ یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های اروپا تا این‌جای کار ۱۳ میلیون یورو به صندوق فدراسیون فوتبال این کشور واریز کرده است. پاداش قهرمانی در این رقابت‌ها ۵/ ۲۳ میلیون یورو خواهد بود.

فدراسیون فوتبال آلمان هشت میلیون یورو از صندوق پاداش‌های اتحادیه‌ فوتبال اروپا برای حضور در مرحله‌ گروهی یورو ۲۰۱۲ در لهستان و اوکراین دریافت کرد. به ازای هر پیروزی در این مرحله، یک میلیون یورو و برای صعود به یک‌چهارم نهایی دو میلیون یوروی دیگر - در مجموع ۱۳ میلیون یورو - در اختیار این نهاد قرار گرفت.

به گزارش دویچه‌وله، با احتساب پاداش‌هایی که هر تیم به ازای صعود به مرحله‌ بعدی یا پیروزی در هر دیدار دریافت می‌کند، قهرمانی آلمان می‌تواند ۵/ ۲۳ میلیون یورو برای فدراسیون فوتبال این کشور درآمد ایجاد کند.

بازیکنان آلمان نیز از این درآمدها بی‌نصیب نیستند. هر یک از ۲۳ بازیکن حاضر در اردوی تیم ملی با صعود تیم به یک‌چهارم نهایی ۵۰ هزار یورو از فدراسیون فوتبال کشورش دریافت می‌کند. این فدراسیون برای حضور شاگردان یوآخیم لو در مرحله‌ نیمه‌نهایی هم ۱۰۰ هزار یورو پاداش برای هر بازیکن در نظر گرفته است. حضور در فینال ۱۵۰ و پیروزی در آن ۳۰۰ هزار یورو پاداش برای هر بازیکن در پی خواهد داشت.

پاداش قهرمانی بازیکنان تیم ملی فوتبال آلمان در جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی ۲۵۰ هزار یورو در نظر گرفته شده بود. بازیکنان این تیم پس از کسب مقام سومی جهان ۱۰۰ هزار یورو دریافت کردند.

 

کد خبر 174419
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز