همشهری آنلاین: شرایط و مهلت ثبت‌نام متقاضیان میهمانی در دانشگاه علوم پزشکی تهران در نیمسال اول سال تحصیلی 92-91 اعلام شد.

به گزارش ایسنا، با توجه به ظرفیت محدود در هر مقطع و دانشکده، درخواست‌های واجد شرایطی که فقط از طریق سامانه الکترونیکی (http://guestedu.tums.ac.ir) ثبت شده باشند، در کمیسیون ویژه میهمانی بررسی و به ترتیب اولویت موافقت بعمل خواهد آمد و نتایج نهایی بعد از برگزاری کمیسیون ویژه میهمانی از طریق سایت معاونت آموزشی دانشگاه به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

با توجه به مصوبه هیات امنای دانشگاه از دانشجویان میهمان متناسب با مقطع و نوع درس شهریه اخذ می‌شود. ثبت نام در این سامانه هیچگونه حقی برای میهمان شدن متقاضی ایجاد نمی‌کند و نظر نهایی کمیسیون قطعی در این زمینه لازم الاجرا خواهد بود.

بر اساس این گزارش، با توجه به تغییر در برنامه آموزشی در رشته پزشکی و عدم انطباق واحدها، این دانشگاه از پذیرش دانشجویان متقاضی میهمانی در رشته پزشکی ورودی سال تحصیلی 91-90 و به بعد معذور است.

بنابر این گزارش، تصویر فرم تقاضای میهمانی، تصویر گواهی معدل و تصویر مدارک و مستندات مربوط به دلایل دانشجو برای درخواست مهمانی از مدارک مورد نیاز جهت تقاضای میهمانی در این دانشگاه است. لازم به ذکر است، تمامی درخواست های میهمانی در دانشگاه علوم پزشکی تهران صرفا به صورت الکترونیکی صورت می پذیرد. متقاضیان می توانند جهت ثبت درخواست خود تا 10 شهریور جاری اقدام و نقایص اطلاعات خود را را تا 15 شهریور ماه با مراجعه به آدرس http://guestedu.tums.ac.ir اصلاح کنند.

کد خبر 173867

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز