چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۸۵ - ۱۸:۴۳
۰ نفر

گروه شهری: بررسی لایحه بودجه 3 هزار و 300 میلیارد تومانی سال آینده شهرداری در جلسات فوق‌العاده شورای اسلامی شهر تهران ادامه داشته و در آستانه نهایی شدن است.

شورای شهر در ادامه جلسه روز سه شنبه که بعد از ظهر تشکیل شد، ضمن بررسی فصول چهارگانه هزینه های جاری ، سه فصل آن  را به طور کامل و بخش های عمده ای از فصل چهارم را نیز تصویب کرد.

در این جلسه  پس از بحث و گفت و گوی اعضای شورای شهر  و مسئولان شهرداری،  برای هزینه های پرسنلی، 104 میلیارد ، هزینه های اداری،370 میلیارد،  هزینه های سرمایه ای 6 میلیارد تومان در نظرگرفته شد و برای برخی  ردیف های مربوط به هزینه های انتقالی نیز اعتبارات مورد نیاز  منظور گردید.

شهرداری در  لایحه مذکور، برای بودجه جاری،  رقمی حدود  995 میلیارد تومان را پیشنهاد داده  ولی نظر کارشناسی کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر، رقمی حدود 890  میلیارد تومان را اعلام کرده است.

در این جلسه به دلیل اختلاف نظر کارشناسی اعضای شورای شهر و مسئولان شهرداری در رابطه با هزینه های تامین نیروی انسانی  قرار شد پس از بررسی این موضوع در نشست مشترک نتایج مربوطه روز پنجشنبه برای تصویب در صحن علنی شورا مطرح شود.

حسن بیادی نایب رئیس شورای شهر نیز هنگام بررسی ردیف  کمک به تاکسیرانی با انتقاد از عدم ارائه کمک شهرداری به تاکسیرانی گفت: مسئولان شهرداری امسال قول داده بودند که 10 میلیارد تومان کمک پیش بینی شده بودجه برای رفاه تاکسیرانان را پرداخت کنند و این در حالی است که طی 3 سال گذشته هر سال 10 میلیارد تومان برای این موضوع تصویب کردیم ولی به طور سر جمع 7 میلیارد تومان پرداخت شده است.

از سوی دیگر حسین محمد  پورزرندی، معاون مالی و اداری شهرداری تهران در این باره گفت: امسال به علت اینکه خواستیم پرداخت هیج حقوق کارمند و کارگری تا پایان سال با تاخیر رو به رو نشود، اولویت را به این موضوع دادیم و کمک به تاکسیرانی به تعویق افتاد.

کد خبر 17371

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز