همشهری آنلاین: معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: هم اکنون در تهران 16 طرح بزرگ عمرانی همچون بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه شهید زین الدین، بزرگراه شهید خرازی، تونل صدر و نیایش و ... در دست احداث است.

مازیار حسینی در گفتگو با همشهری آنلاین با بیان این مطلب افزود: این طرح ها در 17 منطقه شهرداری تهران دنبال می شود که جدا از طرح های کوچک عمرانی در هر منطقه است.

وی ادامه داد: هم اکنون در منطقه یک پروژه تونل نیایش و بزرگراه طبقاتی صدر را دنبال می کنیم همچنین در منطقه 2 تهران دو پروژه پل کابلی برج میلاد و تقاطع بزرگراه شیخ فضل الله نوری با بزرگراه محمد علی جناح در حال احداث هستند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران اظهار داشت: در منطقه 4 تهران بزرگراه شهید زین الدین، تقاطع بزرگراه شهید بابایی با جاده تلو و ادامه بزرگراه شهید باقری تا بزگراه شهید بابایی در دست ساخت است و در منطقه پنج تهران نیز پل های ارتباطی بزرگراه شهید باکری به آزاد راه تهران-کرج و تقاطع بزرگراه های شیخ فضل الله نوری و جناح در حال احداث هستند.

به گفته حسینی، در منطقه 7 و 8 تهران پروژه بزرگراه امام علی (ع) دنبال می شود که ادامه آن در منطقه 13، 14 و 15 نیز دنبال می شود.

وی با بیان اینکه در منطقه 9 و 10 تهران نیز پروژه بزرگراه یادگار امام (ره) در دست احداث است، افزود: همچنین در منطقه 12 و 14 تهران نیز احداث تونل بزرگ امیر کبیر را داریم و در منطقه 18 تهران نیز پروژه تندروهای بزرگراه آزادگان در دست احداث است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران به احداث تقاطع های غیرهمسطح کاروانسرای سنگی یک و دو در منطقه 21 اشاره کرد و افزود: دو پروژه بزرگراه شهید خرازی و دریاچه مصنوعی چیتگر نیز در منطقه 22 تهران در حال اتمام هستند.

کد خبر 173578
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز