مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۸۷ - ۱۵:۵۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: آزاد راه آزادگان در منطقه غرب روز چهارشنبه 27 شهریور به همت وصل می‌شود.

مهندس کریمیان شهردار منطقه 22 با اعلام این خبر گفت: کار در پروژه آزاد راه آزادگان به صورت سه شیفته انجام شده است. [بزرگراه آزادگان به اتوبان شهید همت متصل می‌شود]

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 22، مهندس کریمیان شهردار منطقه 22 در جمع شورا یاری محلات، خانواده‌های شهداء‌، ائمه جماعات و شهروندان منطقه در مسجد قائم‌المهدی (عج) شهرک چشمه ضمن بیان این مطلب به ویژگی‌ها و شاخص‌های این منطقه اشاره کرد و گفت‌: منطقه 22  حدود 10 هزار هکتار وسعت در حدود 30% بافت تجاری و مسکونی و 70% فضای خدماتی دارد. ما در سال گذشته تلاش کردیم تا عقب ماندگی‌های منطقه را جبران کنیم.

کریمیان در خصوص ناحیه محوری، گفت: در منطقه 22 چهار ناحیه راه‌اندازی کردیم که دارای تجهیزات، امکانات و ساختمان هستند و از افراد تحصیل کرده در سطح عالی در این نواحی به کار گماردیم که کارهای ناحیه را از جمله حضور در مساجد و ارتباط با مردم و شورایاری‌ها و... به انجام می‌رسانند با اجرای اینکارها در نواحی به جرات می‌توان گفت که ملاقات‌های حضوری روز‌های دوشنبه هر هفته در این منطقه به نصف کاهش یافته است. زیرا خیلی از مشکلات همانجا در نواحی حل و فصل می‌شوند . روز به روز اختیارات نواحی بیشتر شود و کار در ناحیه انجام شود.

مهندس کریمیان از همکاری کارشناسان و متخصصان و اساتید دانشگاه در برنامه‌ریزی و طراحی این پروژه‌ها سخن گفت و اضافه کرد: در فرصت‌های سرمایه‌گذاری در منطقه به احداث دیسنی‌لند، تله کابین مسیر قله البرز به چیتگر و بالعکس، طراحی تالار بزرگ شهر با 7 سالن و پیشرفته‌ترین امکانات سمعی بصری، مجتمع فر هنگی غرب تهران، احداث دریاچه مصنوعی شمال چیتگر، که عملیات اجرایی آن از سال آینده آغاز می‌شود و استخر نور می‌توان اشاره کرد.

همچنین می توان به احداث  ادامه بزرگراه همت و دسترسی‌های آن ، بزرگراه رسالت و اتصالش به آزادگان و ادامه آن به سمت غرب نیز اشاره نمود. 35 متری شمال همت را در دست اجرا داریم که شهرک نمونه سپاه را به ادامه 35 متری در جنوب اتوبان همت وصل می‌کند. فروشگاه شهروند و بازار میوه و تره بار میدان المپیک را نیز طراحی کرده‌ایم.

کد خبر 63530

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز