همشهری آنلاین: بر اساس بخشنامه جدید نقل و انتقالات دانشگاه آزاد، میهمانی و انتقال دانشجویان این دانشگاه به واحدهای غیر همطراز امکانپذیر است.

به گزارش مهر،مطابق با ماده واحده بخشنامه جدید نقل و انتقالات دانشجویان، انتقال به شرط موفقیت در ترم میهمانی دانشجویان فعلی مشغول به تحصیل در رشته‌ها و گرایش‌های تحصیلی دوره‌های کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی به یکی از واحدهای دانشگاه آزاد امکانپذیر است.

نزدیکی به محل زندگی دایم خانواده آنها (پدر و مادر یا همسر) به استثنای تهران، همطرازی برای همان رشته و گرایش تحصیلی، عدم مشروطی در ترم‌های تحصیلی قبلی، موافقت واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در مبدا و مقصد و کسب معدل میانگین بالاتر از هفده در مدت دو نیمسال متوالی میهمانی از جمله شروط استفاده از این ماده واحده به شمار می رود.

همچنین در شرایطی که رشته و گرایش دانشجوی متقاضی در محل سکونت خانواده دانشجو دایر نباشد، امکان میهمان شدن در شهرهای همجوار نیز فراهم است.

این ماده واحده تنها برای یک دوره اجرا شده و شامل دانشجویان ورودی 91 نمی شود. نقل و انتقال دانشجویی در دانشگاه آزاد تا 15 تیرماه ادامه دارد.

کد خبر 173450

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز