همشهری‌آنلاین: حضور دبیر شورای عالی امنیت ملی در صحن مجلس و جلسه بررسی وضعیت اقتصادی و تولید در کشور با حضور وزیران اقتصاد، صنعت، معدن تجارت و رئیس کل بانک مرکزی در دستور کار هفته جاری مجلسی‌ها قرار دارد.

به گزارش همشهری آنلاین، در جلسه علنی فردا -یکشنبه - مجلس شورای اسلامی قرار است «حمید رضا فولادگر» رئیس کمیسیون ویژه اصل ۴۴ قانون اساسی و «غلامرضا مصباحی مقدم» رئیس کمیسیون ویژه طرح تحول اقتصادی مجلس هشتم شورای اسلامی گزارشی از روند خصوصی سازی در کشور و اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها ارائه دهند.

در جلسه علنی روز سه شنبه نیز «مهدی غضنفری» وزیر صنعت، معدن و تجارت، «سیدشمس الدین حسینی» وزیر اقتصاد و  محمود بهمنی رئیس کل بانک مرکزی برای ارائه گزارشی از وضعیت اقتصاد و تولید و صنعت در کشور در صحن علنی مجلس حضور می‌یابند.

در این جلسه تعدادی از نمایندگان به قید قرعه نظرات کار‌شناسی خود را ارائه خواهند داد.

 پانا در این باره نوشت: هفته گذشته قرار بود وزیران صنعت و اقتصاد برای بررسی وضعیت اقتصادی کشور در صحن علنی مجلس حضور یابند اما به دلیل سفر رئیس جمهور به چین و همراهی این وزرا با رئیس جمهور دستور کار مجلس تغییر کرد و وضعیت کشاورزی کشور با حضور وزیر کشاورزی در صحن علنی مجلس بررسی شد.

نمایندگان نهمین دوره مجلس شورای اسلامی همچنین چهارشنبه هفته جاری -۲۴ خرداد- به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌روند.

همچنین بررسی عضویت نمایندگان درکمیسیون‌های مجلس نهم امروز - شنبه- پایان می‌یابد و نخستین جلسه کمیسیون‌های تخصصی فردا تشکیل می‌شود.

مجلسیان در جلسات سومین هفته کاری خود در صحن علنی مجلس، گزارش «سعید جلیلی» دبیر شورای عالی امنیت ملی از مسائل امنیت داخلی و خارجی کشور را مورد بررسی قرار می‌دهند.

بررسی مسائل اساسی بخش سلامت با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ارائه گزارش شعب و کمیسیون تحقیق در مورد اعتبارنامه‌های ارجاعی نمایندگان به آن‌ها نیز از دیگر دستور کارهای بهارستان در هفته جاری است.

کد خبر 173445
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز