همشهری آنلاین: رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به ثبت‌نام حدود 815 هزار و 213 داوطلب در آزمون دوره کارشناسی و کاردانی ناپیوسته این دانشگاه، گفت: کنکور غیر پزشکی دانشگاه آزاد از 15 تیر ماه برگزار می‌شود.

عبدالله سجادی جاغرق در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری کنکور غیر پزشکی دانشگاه آزاد در روزهای 15 و 16 تیر ماه، از آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون از 11 تا 14 تیر ماه خبر داد.

وی با بیان اینکه آزمون رشته‌های گروه علوم پزشکی 29 تیر ماه برگزار می‌شود، اظهارکرد: همچنین آزمون دوره کاردانی پیوسته 30 تیر ماه برگزار می‌شود.

سجادی با اشاره به تغییر در شیوه پذیرش دانشجو در انتخاب هفتم آزمون دانشگاه آزاد، خاطرنشان کرد: پیشنهاد شده است که پذیرش دانشجو در انتخاب هفتم که در گذشته به انتخاب دانشگاه آزاد بود تغییر کرده و از امسال دانشجویان امکان انتخاب داشته باشند.

وی افزود: به عبارتی دیگر وقتی انتخابهای اول تا ششم داوطلبی بررسی شد و او در این انتخاب‌ها پذیرفته نمی‌شد امکانی فراهم شود که داوطلب بتواند در انتخاب هفتم انتخاب دیگری داشته باشد.

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد در خصوص دیگر تغییرات آزمون این دوره، خاطرنشان کرد: آزمون این دوره دانشگاه آزاد همانند دوره گذشته برگزار می‌شود.

کد خبر 173143

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز