سه‌شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: زلزله‌ای دیگر منطقه امیلیا در شمال ایتالیا را لرزانده و منجر به کشته شدن دست کم شش نفر شده است.

italy

بر اساس گزارش رسانه‌های محلی به جز این 6 قربانی، تعدادی نیز در زیر آوار مانده‌اند و امدادگران در تلاش برای نجات آنها هستند.

شدت این زمین لرزه 5.8 ریشتر اعلام شده و رسانه‌های ایتالیایی دلیل مرگ قربانیان را فروریختن سقف در شهرهای مدولا، سن فلیچه و میراندولا اعلام کرده‌اند. این زمین‌لرزه در منطقه‌ای مشابه زلزله ده روز پیش که ده کشته و ویرانی‌های بسیاری از خود بر جای گذاشت رخ داده است.

ساکنان شهرهای میلان و بولونا نیز لرزه های ناشی از این زمین‌لرزه را احساس کرده‌اند؛ این زمین‌لرزه ساعت نه و سه دقیقه صبح به وقت محلی روی داده است. رویترز کانون زمین لرزه امروز ایتالیا را ۴۰ کیلومتری شمال بولونا و در ۶۰ کیلومتری شرق پارما و در عمق ۹.۶ کیلومتری زمین گزارش کرده است.

به گفته رسانه‌های ایتالیا تعدادی از ساختمان‌هایی نیمه تخریب شده که در زمین‌لرزه ۶ ریشتری ۲۰ می 2012 آسیب دیده بودند، در زمین‌لرزه امروز به کلی نابود شده‌اند.

در پی وقوع این زمین لرزه،‌ به دلیل بالا رفتن ترافیک شبکه تلفن، این شبکه مختل شده،‌شبکه خطوط راه‌آهن در شمال این کشور متوقف شده و در بعضی از شهرها شرکتها کارمندان خود را از ساختمانها تخلیه کرده اند.

کد خبر 172454
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز