همشهری آنلاین: عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت:‌ آقای حدادعادل برای ریاست هیات رئیسه دائم مجلس نهم کاندیدا نخواهد شد.

فارس نوشت: علی‌اصغر زارعی نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی  در خصوص کم و کیف و شرایط انتخاب هیات رئیسه موقت مجلس نهم اظهار داشت: مادر جلسه عصر روز گذشته اعضای پیشنهادی فراکسیون اصولگرایی را انتخاب کردیم و در واقع نیز این افراد، افرادی وزین و با توانمندی‌های بسیاری بودند.

وی ادامه داد:‌ ترکیب افرادی که در جلسه دیروز انتخاب شدند و در جلسه صبح امروز پیشنهاد دادیم، افرادی توانمند بودند و به نظر ما در هر حوزه‌ای که پیشنهاد شدند، تخصص آنرا داشتند.

این نماینده مجلس در پاسخ به این سوال که آیا حداد‌عادل برای انتخابات هیات رئیسه دائمی مجلس نیز کاندیدا می‌شود؟ گفت: خیر؛ به نظر من دیگر ضرورت ندارد که ایشان کاندیدا شوند، همچنین که از گذشته نیز رسم بوده که همین رئیس موقت به عنوان کاندیدا رئیس دائم نیز مطرح می‌شود.

زارعی همچنین تاکید کرد: البته ممکن است در خصوص ناظران و دبیران هیات رئیسه نیز ما پیشنهاداتی داشته باشیم چرا‌که در جلسه امروز نیز شاهد بودیم که تذکرات زیادی از سوی نمایندگان جدید مجلس مطرح می‌شود که کاندیداها برای نمایندگان جدید شناخته شده نیستند بنابراین ممکن است ترکیب هیات رئیسه تغییراتی داشته باشد.

کد خبر 172292
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز