همشهری آنلاین: مدیر کل امور فرهنگی وزارت علوم از ارسال هزار بسته فرهنگی به دانشجویان ایرانی خارج از کشور به مناسبت رحلت جانسوز امام(ره) خبر داد.

به گزارش ایسنا، جلیل دارا با اعلام این خبر افزود: آشنایی بیشتر دانشجویان ایرانی خارج از کشور با سیره و زندگی حضرت امام خمینی (ره) یکی از اهداف ما در ارسال این بسته های فرهنگی است.

وی تصریح کرد: آشنا کردن جهانیان با شخصیت، افکار و آرمان‌های امام خمینی (ره) وظیفه هر انسان جویای حقیقت است چرا که شخصیت سیاسی حضرت امام (ره)که در جهان اسلام بی نظیر می‌باشد برای همه ملل آزادی خواه و تحت سلطه الهام بخش بوده و تاسی به راه و سیره آن حضرت امروزه موجی از بیداری اسلامی در جهان اسلام و بیداری انسانی در جهان غرب به راه انداخته است.

دارا به رسالت دانشجویان ایرانی خارج از کشور در تبیین شخصیت با عظمت حضرت امام (ره) اشاره کرد و گفت: نهادهای فرهنگی جمهوری اسلامی رسالت و ماموریت ویژه‌ای در جهت آشناسازی جهانیان با ابعاد مختلف شخصیت حضرت امام خمینی (ره) بردوش دارند.

وی بیان کرد: وزارت علوم همه ساله در مناسبت‌های مختلف همچون ایام رحلت حضرت امام خمینی (ره) و دهه فجر انقلاب اسلامی در دانشگاه‌های سراسر کشور و همچنین برای دانشجویان ایرانی برنامه‌های مختلفی را تدارک می‌بیند که ارسال بسته‌های فرهنگی یکی از این برنامه‌هاست.

وی ادامه داد: بسته‌های فرهنگی که به مناسبت بزرگداشت 14 خرداد تهیه شده شامل 2 جلد کتاب در خصوص سیره و منش حضرت امام (ره) و نیز خاطرات یاران و شاگردان ایشان به همراه یک لوح فشرده حاوی اشعار عرفانی حضرت امام خمینی (ره) است.

کد خبر 172162

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز