همشهری آنلاین: کاروان دانشجویان دختر و پسر ایران که درمسابقات جهانی دانشجویان در کره جنوبی حضور دارند، با کسب چهار مدال نقره انفرادی و تیمی به کار خود در این مسابقات پایان داد.

تیم پومسه دختران

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در رقابت‌های تیمی پومسه که صبح روز شنبه (6 خرداد) برگزار شد، تیم‌های پومسه دختران و پسران در مرحله نهایی و در رقابت با تیم‌های هفت کشور دیگر به مدال نقره تیمی در هر دو بخش دست یافتند.

در بخش تیمی دختران، دانشجویان ایرانی با ترکیب نیلوفر و نگین گیل سمایی و نسترن ملکی در فینال این رقابت‌ها در رقابتی نزدیک بعد از تیم میزبان عنوان دوم را کسب کرده و مدال نقره را به دست آوردند و تیم‌های چین تایپه و فلیپین به طور مشترک به مدال برنز رسیدند.

براساس این گزارش، در رقابت‌های پومسه تیمی بخش مردان، تیم ایران با ترکیب حسین بهشتی، آرمین اکبری و میثم جهانی‌پور توانست بعد از نمایندگان کشور کره‌جنوبی، مدال نقره را کسب و بر سکوی دوم جهان بایستد. در این بخش تیم‌های چین‌تایپه و اندونزی به مقام سوم مشترک رسیدند.

تیم کشورمان پیش از این و در نخستین روز این رقابت‌ها صاحب دو مدال نقره توسط علی ناد‌علی ومهسا مردانی در بخش انفرادی شده ‌بود و با کسب این دو مدال، تیم پومسه دانشجویان کشور با چهار مدال نقره به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

کد خبر 172063
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز