همشهری آنلاین: آخرین روز از دوازدهمین دوره رقابت‌های تکواندوی قهرمانی دانشجویان جهان در کره جنوبی با کسب یک مدال برنز و احراز عنوان قهرمانی بخش مبارزه مردان برای دانشجویان کشورمان به پایان رسید.

takewondo

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، آخرین روز از مسابقات با کسب یک نشان برنز در وزن هفتم توسط مهران عسگری دنبال شد.

در این رقابت‌ها صبح روز چهارشنبه 10 خرداد ماه مهران عسگری مقابل نمایندگان کشورهای چین تایپه و قزاقستان به پیروزی رسید و در نیمه نهایی مقابل تکواندو کار کشور میزبان با نتیجه ۶ بر ۸ شکست خورد و ششمین مدال کاروان دانشجویان ایرانی را کسب کرد. در این وزن ورزشکاران کشورهای کره و ترکیه به ترتیب اول و دوم شدند.

در وزن سوم سعید امیری در بازی نخست مقابل حریف ژاپنی پیروز شد و در بازی دوم مقابل نماینده کشور کره شکست خورد و از دور رقابت‌ها حذف شد.

پیش از این هم تیم تکواندوی کشورمان توسط میثم باقری در وزن ۱، عباس شیخی در وزن ۴ ، جلال خدامی در وزن ۸ صاحب مدال طلا و فرزاد عبدالهی در وزن ۵ و بهزاد ایلخانی در وزن ۶ مدال برنز، و در انفرادی و تیمی برای پومسه‌کاران ۴ مدال نقره به دست آورده بود.

بدین ترتیب تیم ملی تکواندوی دانشجویان کشورمان در بخش مبارزه مردان با کسب ۶ مدال (۳ طلا و ۳ برنز) به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها رسید. تیم کشور کره جنوبی با کسب ۵ مدال (۲ طلا ، ۲ نقره ، ا برنز) دوم شد و تیم کشور ترکیه با کسب ۴ مدال (۲ طلا ، ۲ برنز) سوم شد.

کد خبر 172817
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز