با گذشت 63 روز از سال ۹۱ و به‌رغم وعده‌های مکرر مسئولان کمیته امداد، پرداخت عیدی مددجویان همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و این در حالی است که سرپرست کمیته امداد همچنان اصرار دارد که عیدی پرداخت خواهد شد.

به گزارش فارس، در آخرین روزهای سال 1390 مسئولان کمیته امداد و به‌ویژه سرپرست این نهاد در جمع خبرنگاران از تلاش‌های این مجموعه برای پرداخت عیدی به مددجویان خبر داد و تأکید کرد که با رایزنی‌های انجام شده با دولت قرار است امسال به مددجویان عیدی پرداخت شود.

وی تصریح کرد: برای پرداخت عیدی به مددجویان تحت پوشش اعتبار 80 میلیارد تومانی لازم است که این مبلغ هنوز تأمین نشده است.در همین راستا نیز علی محمد ذوالفقاری، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد در گفت‌وگو با فارس بیان داشت: کمیته امداد موافقت دولت را برای پرداخت عیدی به مددجویان گرفته است و مشکلی درخصوص اعتبار عیدی مددجویان وجود ندارد.

وی درخصوص زمان واریز عیدی به حساب مددجویان خاطرنشان کرد: زمان این برنامه هنوز مشخص نیست اما به‌طور قطع انجام خواهد شد.حسین انواری، سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) در آخرین اظهارنظر خود درخصوص عیدی مددجویان تأکید کرد: اعتباری در اختیار کمیته امداد قرار گرفته است که اگر ردیف آن مشخص شود، می‌توان آن را به‌عنوان عیدی به مددجویان پرداخت کرد.

سرپرست کمیته امداد اضافه کرد: مددجویان نگران نباشند، چراکه مجموعه کمیته امداد مطمئنا این عیدی را به آنها خواهد داد. در حالی سرپرست کمیته امداد از پرداخت عیدی به مددجویان خبر داده است که این خبر به‌طور مکرر از سوی مسئولان این کمیته عنوان شده است. امیدواریم تا قبل از پایان سومین ماه از سال 91 تکلیف عیدی مددجویان مشخص شود.

کد خبر 171474

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز