همشهری آنلاین: مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران در بحث خدمات شهری و اطلاع رسانی و خدمات رسانی الکترونیکی جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات مقام نخست را کسب کرد.

به گزارش تهران سما، علی اصغر قائمی در خصوص کسب رتبه اول شهرداری تهران در جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات که 27 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد، افزود: دو سال است که جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می‌شود و شهرداری تهران در این جشنواره شرکت می‌کند.

وی ادامه داد: جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات از محورهای مختلفی تشکیل شده که یکی از آنها مقایسه وضعیت اپراتورهای تلفن ثابت و همراه بوده و محور دیگر اقداماتی که در حوزه علم و تکنولوژی صورت گرفته که در این بخش دانشگاه‌ها و مراکز علمی شرکت کردند.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران اضافه کرد: یکی دیگر از محورهای جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت بخش خصوصی در حوزه صادرات ICT بوده و دیگر محور جشنواره، بحث خدمات شهری است.

قائمی در ادامه با بیان اینکه شهرداری تهران در حوزه خدمات شهری و موضوع اطلاع رسانی و خدمات رسانی الکترونیکی رتبه اول را در کشور کسب کرده است، افزود: شهرداری‌های مشهد و همدان نیز رتبه دوم و سوم را در این بخش جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات را کسب کردند.

کد خبر 171060
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز