همشهری آنلاین: مدیر کل مسکن استان تهران با بیان اینکه ساخت ۸ هزار مسکن ویژه در تهرانسر، ۲ هزار مسکن در حکیمیه و ۸۰ هزار واحد در پردیس بدون کلنگ زنی آغاز شده گفت: شرایط تحویل واحدهای مسکونی ویژه تهران به متقاضیان بزودی مشخص می‌شود.

فارس نوشت: تقی‌رضایی افزود: محل زمین ساخت مسکن ویژه در تهرانسر، حکیمیه و پردیس در مجموع با 90 هزار واحد مسکونی انتخاب و طراحی آن با امضای قرارداد با انبوه‌سازان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی این واحدهای مسکونی بدون کلنگ‌زنی آغاز شده است تاکید کرد: واحدهای پردیس،حکیمیه و تهرانسر هنوز کلنگ‌زنی نشده است اما پیمانکاران آن انتخاب شده و تجهیز کارگاه شده است.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه برای ساخت این 90 هزار واحد مسکونی با انبوه‌سازان قرارداد امضا شده است آیا مشخص شده که این وحدهای مسکونی ویژه به چه کسانی واگذار خواهد شد گفت: هنوز مشخص نیست که این واحدهای مسکونی به چه کسانی واگذار خواهد شد.

رضایی گفت: هنوز شرایط واگذاری‌های مسکن ویژه معلوم نیست اما اعلام نشدن شرایط واگذاری‌های مسکن ویژه نیز دلایلی دارد.

وی افزود: قراردادهایی که با انبوه‌سازان به امضا رسیده است برای هر متر 330 هزار تومان بوده است چرا که این واحدهای مسکونی 10 طبقه هستند.

مدیر کل مسکن و شهرسازی استان تهران گفت: بزودی شرایط واگذاری‌های مسکن ویژه تهران مشخص خواهد شد و زمانی که خواستیم پیش فروش کنیم و زمانی که خواستیم برای ثبت نام اطلاعیه صادر کنیم آن زمان شرایط را نیز اعلام خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: برای ساخت 80 هزار واحد مسکونی پردیس و 10 هزار واحد مسکونی شهر تهران عملیات اولیه ساخت مثل خاکبرداری‌ها آغاز شده است.

به گفته وی، شاید تا ماه آینده این 10 هزار واحد مسکونی نیز به 20 هزار واحد مسکونی برسد.

کد خبر 170881
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز