همشهری‌آنلاین: علی‌اصغر سعادتی مشاور هنری دفتر نشر آثار امام خمینی و از دوستان و یاران نزدیک سهراب هادی (مدیر انتشارات) به تشریح وضعیت او پرداخت و گفت: ساعت 7 و 30 دقیقه (امروز دوشنبه) در بیمارستان آتیه تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

به گزارش همشهری‌آنلاین، سعادتی با اشاره به چگونگی برق‌گرفتگی سهراب هادی گفت: آقای هادی پنج‌شنبه شب در منزل دچار برق‌گرفتگی شدند و خانواده بلافاصله او را به بیمارستان مدرس می‌برند اما آنها با یک پانسمان سرپایی او را با آمبولانس به بیمارستان سوانح و سوختگی مطهری در خیابان ولی‌عصر انتقال می‌دهند که آنجا در نیمه شب تحت معاینه دکتر پگاه که از متخصصان این رشته است قرار می‌گیرد.

به گفته سعادتی صبح خانواده آقای هادی با من تماس می‌گیرند و ماجرا را بیان می‌کنند که من هم بلافاصله به بیمارستان رفتم و وقتی وضعیت جسمی آقای هادی را دیدم با دفتر حجت‌الاسلام حمید انصاری و نیز دفتر حاج‌حسن‌آقای خمینی تماس گرفتم و شرح ماجرا را گفتم.

آقای هادی هر دو دستش پانسمان بود و صحبت نمی‌کردند و از قرار فشارهای تنفسی هم به ایشان آمده بود و لبش هم ترکیده بود چرا که برق از دهانش خارج شده بود.

سعادتی با اشاره به پی‌گیری‌ها و همراهی‌های مشفقانه حجت‌الاسلام انصاری و حاج حسن خمینی در این زمینه گفت: آقای انصاری بلافاصله تماس گرفتند و از امکانات و ارتباطاتشان برای پیشبرد امور بهره گرفتند و همچنین به خانواده آقای هادی گفتند که نگران مشکلات مالی نباشید و بهترین تجیهیزات را برای مداوای او فراهم کنید.

به گفته مشاور هنری موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره)، برابر تشخیصی که دکتر پگاه دادند، درصد سوختگی ایشان سه درصد بود اما به دلیل شدت فشار برق سه انگشت دست چپ و انگشت شصت دست راست به همراه لبشان، دچار آسیب‌دیدگی شدید شد که در معاینات بعدی گفتند که سه انگشت دست چپ باید قطع شود، چرا که سبب می‌شود عفونت به بدن نفوذ کند.

سعادتی در ادامه به تلاش‌های خانواده و دیگر پزشکان در این زمینه اشاره کرد و گفت: امروز خانواده آقای هادی را به مطب دکتری می‌برند که فوق تخصص این کار است و ایشان هم گفتند که در بیمارستان آتیه بستری شوند برای عمل جراحی روی دست‌هایشان در ساعت 7 و 30 دقیقه امروز.

به گفته مشاور هنری موسسه تنظیم و نشر آثار امام ساعت 12 ظهر امروز آقای هادی را به بیمارستان آتیه بردند و الان احتمالا جراحی شروع شده و دکتر امیدواری داده است که انگشت دست راست ایشان با عمل جراحی ترمیم شود که از شهروندان ایرانی می‌خواهیم برای سلامتی این هنرمند فروتن و بی‌ادعا دعا کنند تا ایشان بتواند با سلامتی به کار هنری خود ادامه دهد.

کد خبر 170441
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز