دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۳
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: احتمال قطع انگشتان دست سهراب هادی، نقاش و گرافیست و مدیر انتشارات دفتر نشر آثار امام وجود دارد.

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر سهراب هادی که به دلیل برق‌گرفتگی شدید از سه روز پیش در بیمارستان بستری است، دیشب 24 اردیبهشت‌ماه تحت عمل جراحی قرار گرفت ولی همچنان خطر قطع انگشتان دو دستش وجود دارد.

علی سرهنگی روزنامه‌نگار و از دوستان سهراب هادی در متن کوتاهی درباره اتفاقی که چند روز پیش برای این نویسنده و نقاش کشورمان پیش آمده، آورده است: خبر مربوط به دوست قدیمی‌ام هنرمند نقاش و گرافیست آذری آقای سهراب هادی را دیشب از دوست نقاشم مرتضی اسدی شنیدم. خبرهم تلخ بود و هم وحشتناک.

تلخ به خاطر حادثه دردناک برق‌گرفتگی، وحشتناک به خاطر این که احتمال سکته قلبی ومشکلات حاد تنفسی و... برای سهراب هادی وجود داشت.

تاصبح رفت و آمد و پرس و جو و تلفن به این و آن که البته به جایی نرسید. در بیمارستان به دلیل تمام شدن وقت عیادت و نبود پرستار بخش اجازه حضور بر بالین مصدوم را نمی‌دادند، در تماس با تلفن‌های بیمارستان نیز اپراتور یا وصل نمی‌کرد و یا کسی جواب درستی نمی‌داد بالاخره تا صبح موضوع را بیدار- خواب پیگیری کردم تا این که اول صبح توانستم با خانم مقیسه پرستار بخش یک بیمارستان سوانح و سوختگی مطهری تهران با استفاده از شمَ روزنامه‌نگاریم چند کلمه‌ای حرف بزنم، البته پس از چندین و چند بار قطع کردن تلفن و امتناع از پاسخگویی!

خانم مقیسه در پاسخ به سوال من پیرامون درستی خبر حادثه ضمن تایید خبرگفت: دوسه روزه که آقای هادی را به بیمارستان آورده‌اند. او دچار برق گرفتگی شدید شده بود و سریع باید بستری می‌شد. در این چند روزه حال اصلا مساعدی نداشت و خطرات جسمی زیادی او را تهدید می‌کرد که خوشبختانه مشکلات مربوط به دستگاه تنفسی و ناراحتی ضربان قلب ایشان تا حدودی برطرف شد.

خانم مقیسه در ادامه پیرامون سوختگی دست‌های این هنرمند که تنها ابزار و وسیله اش برای کار نوشتن و نقاشی و امرار معاش اوست، با ناراحتی گفت: متاسفانه شدت برق گرفتگی روی هر دو دست زیاد بود و به همین خاطر دیشب آقای هادی توسط یک دکتر مجرب و متخصص تحت عمل جراحی قرار گرفت.

وی در پاسخ به سوال من که تکلیف دست‌هایش چه خواهدشد؟ با تاثر اضافه کرد: احتمالا اگر تدابیری که پزشک مربوطه برای درمان فوری هر دو دست به کار برده جواب ندهد، انگشت‌های هر دو دست قطع خواهدشد.

پی‌گیری خبر

تازه‌ترین خبر را خبرگزاری ایسنا  در ساعت 13 ظهر داده و عنوان کرده« تا کنون رأی پزشکان معالج به قطع تعدادی از انگشتان دست چپ و انگشت شست دست راست ایشان بوده است؛ اما در حال حاضر، او را با آمبولانس پیش یک پزشک متبحر در این زمینه برده‌اند تا نظر او را هم جویا شوند.»

به گزارش همشهری‌آنلاین اطلاعات مندرج مربوط به قبل از ظهر است و پی‌گیری‌های ما  از ساعت 5 تا 5 و 45 عصر ،از طریق تلفن با بیمارستان مطهری به جایی نرسید و پرستار بخش یک و همچنین سوپروایزر از دادن هر گونه اطلاعاتی در این زمینه خودداری و تنها به گفتن این جمله بسنده کردند که باید صبح فردا با روابط عمومی تماس بگیرید تا اطلاعات از آن طریق در اختیار شما قرار بگیرد.

کد خبر 170423
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز