همشهری‌آنلاین: سرمربی پرسپولیس تاکید کرد به بازیکنان تیمش شک ندارد و گفت که آنها تمام تلاش‌شان را برای موفقیت به کار می‌گیرند.

مصطفی دنیزلی پس از تمرین امروز در جمع خبرنگاران درباره اینکه شایعه شده بود قهر کرده گفت: مشکلی بین من و پرسپولیس پیش نیامده که اینقدر شلوغ می‌کنید. چرا باید از پرسپولیس قهر کنم و چرا باید با پرسپولیسی‌ها مشکل داشته باشم؟ منظور شما را از این حرف‌ها متوجه نمی‌شوم. مهمترین اظهارات دنیزلی را به نقل از فارس در زیر بخوانید:

  • من بالای سر پرسپولیس هستم و خواهم بود و مطمئن باشید بهترین عملکردم را به معرض نمایش می‌گذارم. برخی اوقات سفرهای ناخواسته برای یک نفر پیش می‌آید که این دفعه این اتفاق افتاد.
  • با اشاره به بیماری اعضای خانواده‌اش؛ گاهی اوقات مسئله سلامتی در اولویت‌ قرار دارد، حتی نسبت به بازی‌ها و برنامه‌های تیم. خودتان می‌دانید اتفاقی برایم افتاده بود که مجبور شدم به ترکیه بروم.
  • می‌دانم رویانیان بابت این موضوع راضی نیست. خود من هم بسیار ناراحت هستم ولی مواقعی در اجبار این اتفاقات می‌افتد و نمی‌شود جلوی آن را گرفت.
  • الان به فکر این هستیم تا بعد از بازی با الشباب باید با چه تیمی رقابت کنیم. قطعا بازی الشباب خیلی مهم است و شاید به قول شماها مرگ و زندگی باشد ولی ما از قبل به AFC اعلام کردیم که دو بازی آخر ما با توجه به اینکه نتایج به همدیگر ربط دارد و تاثیرگذار است، همزمان برگزار شود. متاسفانه تاکنون برنامه‌ای که روی سایت AFC است تغییری نکرده است. در حال پیگیری هستیم که این موضوع را به اثبات برسانیم چون حقمان است.
  • خوشبختانه فصل کابوس وار تمام شد اما از تمام بازیکنانم تشکر می‌کنم که زحمات خود را کشیدند.
  • {پرسپولیس بدون دنیزلی موفق شد فولاد را شکست دهد و آیا این موضوع مبنی بر این نیست که برخی بازیکنان با شما مشکل دارند} من به هیچ بازیکنی شک ندارم. ما با همین بازیکنان بازی‌های بسیار زیبایی انجام داده‌ایم و اصلا هم چنین حرفی که شما می‌زنید قبول ندارم. همه بازیکنان تلاش خود را انجام دادند و برد مقابل فولاد را به آنها تبریک می‌گویم اما می‌توانستیم بهتر باشیم.
  • انشاءالله در تهران بعد از بازی با الشباب بازی‌های خودمان را ادامه می‌دهیم. ما به دنبال این هدف هستیم و امیدوارم با توجه به روحیه خوب بازیکنان به هدف خود برسیم.
کد خبر 170099
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز