همشهری آنلاین: عضو هیات موسس فراکسیون اصولگرایان راهروان ولایت مجلس نهم در واکنش به برخی اخبار مبنی بر حضور اصلاح طلبان و نمایندگان مجلس هشتم در جلسه این گروه گفت: ما اصلاح طلب و غیر مجلس نهم دعوت نکرده بودیم. آخرتم را نه برای دنیای حداد و نه برای دنیای لاریجانی نمی‌فروشم.

به گزارش همشهری آنلاین؛ کاظم جلالی، امروز در حاشیه جلسه علنی مجلس در جمع خبرنگاران گفت: تمام افرادی که در جلسه مجمع عمومی فراکسیون طی روز گذشته حضور داشتند جزء منتخبین مجلس نهم بودند.

نماینده شاهرود با انتقاد از تخریب‌هایی که این روزها درباره فراکسیون رهروان ولایت انجام می‌شود، افزود: امروز رقابت میان اصولگرایان است و اصولگرایان هم روی مبانی هیچ گونه اختلاف نظری ندارند و بحث اصلی روی سلیقه‌ها است.

می‎توانید خلاصه صحبت‌های جلالی را به نقل از خبرگزاری پانا در متن زیر بخوانید:

  • نمی‌دانم چه کسی باید نسبت به این همه اس‌ام‌اس و تخریب که انجام می‌شود پاسخگو باشد.
  • در رابطه با تخریب‎های اخیر نیز باید ابراز تأسف کرد. فکر می‌کنم که این کارها کارهای غیر اخلاقی است.
  • به نظرم تخریب‌ها در خصوص ریاست مجلس و هیات رئیسه باشد؛ به اعتقاد ما انتخاب رئیس و هیات رئیسه در اولویت وجود دارد، ولی نباید مرزهای اخلاق و دینداری و اعتقادی ما را از بین ببرد. چرا که این صرفا یک رقابت است.
  • اگر قرار باشد که برای ریاست مجلس آقای لاریجانی و حداد رقابت کنم هر دو عزیزند و سوابق خوبی دارند و هر دو بزرگوار چهره درد‌ آشنا و انقلابی و ولایی هستند، ولی انتخاب رئیس بستگی به ذائقه نمایندگان و نباید بحث را اعتقادی کرد.
  • دیدم یک اس‌ام‌اسی آمده که در آن نوشته بود جنگ صفین در راه است؛ نمی‌دانم این چه نوع برخورداری است، قرار است ما یک رئیس انتخاب کنیم و قرار نیست جنگ صفین رخ دهد.
  • حداد و لاریجانی جزء سرمایه‌های کشور هستند. قرار است یک رئیس انتخاب کنیم و این مسئله جنگ نزاع ندارد.
  • ما در جلسات روز گذشته خود نماینده اصلاح‌طلب دعوت نکرده بودیم و آقای لاهوتی هم که آمده بود برادر دو شهید و اصولگرا است؛ البته به جزء آقای لاهوتی هیچ کس دیگر نبود و البته تصور من تا الان این بود که آقای لاهوتی اصولگرا است.
  • ما باید رقابت برای ریاست مجلس را اخلاقی کنیم و نباید از مرز اخلاق عبور کنیم؛ بنده آخرت خودم را نه به پای دنیای حداد و نه به پای دنیای لاریجانی نمی‌فروشم.
کد خبر 169656
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز