همشهری‌آنلاین: همزمان با برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی و در روزی که مقام معظم رهبری از نمایشگاه کتاب دیدن کردند صفحه کتاب پایگاه اطلاع رسانی ایشان راه اندازی شد.

 به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، این صفحه از سه بخش اصلی با عنوان‌های «تلمیحات و اشارات»، «کتابخانه» و «انتشارات» تشکیل شده است.

«تلمیحات و اشارات» بخش مربوط به ارایه‌ نظرات مکتوب و شفاهی رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره کتاب‌ها، نویسندگان و مسایل اصلی عرصه‌ کتاب و نشر است.

بخش «کتابخانه» شامل کتاب‌های مورد تایید یا مرتبط با رهبر انقلاب است که در آن، علاوه بر ارایه اطلاعات کلی، مرور و توصیفی بر هر کتاب نیز درج شده است.

بخش «انتشارات» صفحه‌ کتاب نیز کتاب‌های منتشرشده از سوی انتشارات انقلاب اسلامی را در پیشگاه نظر و انتخاب مخاطبان قرار داده است.

همچنین عنوان اصلی (تیتر یک)، عنوان فرعی (تیتر دو)، آخرین اخبار و ویترین کتاب و اخبار دیگر رسانه‌ها از دیگر بخش‌های صفحه‌ کتاب است.

از نکات قابل توجه در این صفحه، علاوه بر فضای خاصی که تداعی‌کننده‌ یک کتابخانه‌ واقعی است، راه‌های دسترسی به اطلاعات با روش‌های گوناگون الفبایی، محتوایی و موضوعی است. همچنین در انتهای صفحه بخش بسته‌ی ‌‌پیشنهادی و أعلام برگزیده قرار دارد.

این صفحه به صورت متناوب و منظم روزآمدسازی خواهد شد.

برای مشاهده این صفحه به نشانی http://farsi.khamenei.ir/book مراجعه کنید.

کد خبر 169339
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز