همشهری آنلاین: سردار رادان اولویت‌های پلیس در بحث امنیت اخلاقی در فصل تابستان را برخورد با دیش‌های ماهواره، بد پوششی، ‌اراذل و اوباش، ‌مزاحمین نوامیس، آلودگی صوتی و سالم‌سازی سواحل دریا بیان کرد.

به گزارش ایسنا، سردار احمدرضا رادان جانشین فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه نشست ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به بودجه‌ای که در بخش دریابانی در اختیار پلیس گذاشته شده است، ‌اظهار کرد: این بودجه چیزی نزدیک به کل بنیه دفاعی را شامل می‌شود.

 وی افزود: در این زمینه قراردادی با وزارت دفاع منعقد شده است و کلاس‌های مختلفی از ناوهایی که مورد نیاز دریا هست در اختیار پلیس قرار می‌گیرد.

 وی افزود: امیدواریم با ورود ناوچه‌ها و ناوها پیش‌بینی شده به عرصه دریا، نیروی دریابانی تقویت شده و به سطح نیروی زمینی برسد و مشکلات وجود رفع گردد.

 رادان در ادامه تاکید کرد: در زمینه فعالیت‌های گشت ارشاد تغییری حاصل نشده است و معیارها با بدپوششی بر اساس قانون و راهکارهای اجرای حجات و عفاف پیش از این اعلام شده است و پلیس در حیطه وظایفش رفتار می‌کند.

 جانشین فرمانده نیروی انتظامی در خاتمه با اشاره به آغاز طرح امنیت اخلاقی در تهران گفت: این طرح در سایر استان‌ها هم شروع می‌شود.

کد خبر 169336
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز