جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۲
۰ نفر

گروه حوادث: با دستگیری زوج جوان، راز قتل کودک 2ساله به دست مادرش فاش شد.

12اردیبهشت امسال ماموران کلانتری 119 مهرآباد جنوبی از درگیری بین صاحب یک مغازه ‌ و زن و شوهر جوانی در جنوب تهران باخبر شدند و با حضور در آنجا، زن و شوهر جوان را دستگیر کردند. با انتقال این زوج به کلانتری، در حالی که بازجویی از آنها در خصوص علت درگیری آغاز شده بود، ناگهان زن جوان مدعی شد که او قاتل است و پسربچه 2ساله‌‌اش را خفه کرده است.

با این اظهارات پرونده در اختیار اداره دهم آگاهی تهران قرار گرفت و زن جوان در بازجویی‌ها گفت: مدت‌ها بود که همسرم به من مشکوک بود و بر سر همین مسئله با هم اختلاف داشتیم. این اختلافات به حدی بود که همسرم هیچ علاقه‌ای به من و فرزندش نشان نمی‌داد و همیشه به من تهمت می‌زد و می‌گفت که به وی خیانت کرده‌ام. شب حادثه بر سر همین موضوع با هم درگیر شدیم و همسرم باز هم همان ادعای قبلی خود را مطرح کرد.

ساعت حدود 30 دقیقه بامداد بود که او خانه را ترک کرد و همان لحظه پسرم شروع به گریه کردن کرد. من که از رفتار شوهرم عصبانی شده بودم و تحمل شنیدن صدای گریه فرزندم را نداشتم در یک لحظه روسری‌ام را دور گردنش پیچیدم و ناگهان متوجه شدم که بدنش سر شده و نفس نمی‌کشد. وقتی همسرم برگشت، به او گفتم که بچه‌ام را خفه کرده‌ام. او خواست پسرمان را به بیمارستان ببرد اما دیگر دیر شده بود. حتی می‌خواست به کلانتری برود که تهدیدش کردم و گفتم اگر شکایت کند، خودم را می‌کشم. بعد هم به دروغ ادعا کردم که به وی خیانت کرده‌ام و چند سال قبل با صاحب مغازه‌ای، رابطه دوستی داشته‌ام.

همسرم وقتی حرف‌های مرا شنید، کمک کرد تا جسد پسرمان را به منطقه‌ای در کرج ببریم و در آنجا رهایش کنیم. وقتی هوا روشن شد او مرا از خانه‌مان در اطراف کرج به مقابل مغازه مورد نظر برد و در حالی که با صاحب مغازه درگیر شده بود، ماموران
سر رسیدند و ما را دستگیر کردند.

بعد از اعترافات زن جوان، شوهرش نیز حرف‌های او را تایید کرد و مدعی شد که جسد پسرشان را در منطقه‌ای در کرج رها کرده و به‌خاطر دروغ همسرش با صاحب‌مغازه درگیر شده بود. سرهنگ حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران با اعلام این خبر گفت: بعد از اعترافات متهمان، ماموران راهی محلی شدند که جسد پسربچه در آنجا رها شده بود و جسد را پیدا کردند و در اختیار پزشکی قانونی قرار دادند.

وی ادامه داد: با توجه به اعتراف صریح متهمان، قرار بازداشت موقت برای هر دوی آنها صادر شد و با توجه به وقوع جنایت در استان البرز، به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران متهمان پرونده در اختیار پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفتند و هر دو متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی، به پلیس آگاهی استان البرز انتقال داده شدند.

کد خبر 168970
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز