جمعه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۴
۰ نفر

گروه حوادث: پلیس آگاهی تهران در تعقیب 2 جوان ناشناس است که با حمله به مردی میانسال در پارک، او را با ضربات چاقو به قتل رسانده‌اند.

متهمان

صبح نهم اردیبهشت سال گذشته ماموران کلانتری 150 تهران در جریان درگیری خونینی در پارکی در خیابان شهید رجایی قرار گرفتند و راهی آنجا شدند. بررسی‌های اولیه از آن حکایت داشت که 2 جوان ناشناس با حمله به مرد میانسالی که در پارک قدم می‌زد، او را با ضربات متعدد چاقو از پای درآورده و سوار بر یک موتورسیکلت پا به فرار گذاشته‌اند.

با گزارش ماجرا به بازپرس ویژه قتل، تحقیقات تخصصی برای کشف راز جنایت آغاز شد و کارآگاهان اداره دهم آگاهی با حضور در محل جنایت به تحقیق از شاهدان پرداختند. پسر جوانی که از نزدیک شاهد درگیری بود به کارآگاهان گفت: در حال قدم زدن در پارک بودم و مقتول نیز کمی عقب‌تر از من در حرکت بود. ناگهان متوجه صدای فریادی از پشت سرم شدم و وقتی برگشتم 2 مرد جوان را دیدم که یکی از آنها روی سینه مقتول نشسته و چاقویی نیز در دست داشت.

من که وحشت کرده بودم به سمت خیابان دویدم و با فریاد از مردم کمک خواستم. زمانی که به همراه چند نفر دیگر از رهگذران به پارک برگشتیم تا به مقتول کمک کنیم، آن دو مرد جوان را دیدیم که سوار بر یک موتورسیکلت پولسار شدند و همراه جوان‌ دیگری که راننده موتور بود فرار کردند. با عجله خودمان را به مرد مجروح رساندیم اما او غرق خون بود و نفس نمی‌کشید. آن دو جوان ناشناس وی را با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده بودند و ما فقط چهره آنها را دیدیم.

در حالی که اظهارات پسر جوان را دیگر شاهدان جنایت نیز تأیید می‌کردند، جسد مقتول به پزشکی قانونی انتقال یافت و ماموران با کمک شاهدان به چهره‌نگاری از 2‌مرد جنایتکار پرداختند. پس از به‌دست آمدن تصویر فرضی از دو متهم، این تصویر در اختیار خانواده مقتول که مردی 52 ساله به نام قربانعلی بود قرار گرفت اما آنها گفتند که عاملان جنایت را نمی‌شناسند. از سوی دیگر خانواده قربانی اظهار داشتند که وی با هیچ‌کس اختلاف شخصی یا مالی نداشته است و نمی‌دانند که عاملان جنایت چرا به قربانعلی حمله کرده بودند.

با این اطلاعات و در حالی که تنها سرنخ موجود در دست پلیس تصویر چهره‌نگاری شده عاملان جنایت بود، بررسی‌ها‌ برای یافتن ردی از آنها ادامه یافت اما با گذشت ماه‌ها از این حادثه هیچ سرنخی از 2 مرد ناشناس به دست نیامد. این در حالی بود که ردگیری موتورسیکلت آنها نیز به جایی نرسید و آنها همچنان تحت تعقیب پلیس قرار دارند. سرهنگ آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران با بیان این خبر گفت: قاضی پرونده مجوز انتشار این تصاویر را در روزنامه‌ها صادر کرده و کسانی که متهمان را می‌شناسند و از مخفیگاه آنها خبر دارند می‌توانند اطلاعات خود را از طریق شماره تماس‌های 51055510 و 51055429 در‌اختیار اداره دهم (ویژه قتل) پلیس آگاهی تهران قرار دهند.

کد خبر 167037
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز