چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۰۵:۱۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: هاجسون 64 ساله به عنوان سرمربی جدید تیم ملی انگلیس معرفی شد.

hodgson

پنج هفته مانده به شروع رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های اروپا در لهستان و اوکراین، فدراسیون فوتبال انگلیس روی هاجسون را جانشین فابیو کاپلو کرد. وی در یک کنفرانس مطبوعاتی در ویمبلی رسما معرفی شد. وی در این مراسم گفت: "امروز برای من روز بسیار افتخارآمیزی است و از این بابت خوشحالم."

وی هم‌اکنون سرمربی تیم دهم جدولی وست برومویچ آلبیون است که البته در پایان فصل قراردادش با این تیم به اتمام می‌رسد.

به گزارش کیکر، دیوید برن‌اشتاین، رئیس فدراسیون فوتبال انگلیس گفت: "ما از یک ماه پیش هاجسون را برای این منظور در نظر گرفته بودیم. البته کاندیداهای دیگری هم بودند، ولی انتخاب اول ما هاجسون بود."

یکی از اصلی‌ترین رقیبان هاجسون برای احراز این پست،‌ هری ردنپ،‌ سرمربی باشگاه تاتنهام بود،‌ که البته شدیدا هم مورد حمایت رسانه‌های بریتانیایی بود. هاجسون درخصوص ردنپ اظهار داشت: "وی از طریق ای‌میل با من گفتگو کرد و پست جدیدم را تبریک گفت. امیدوارم همیشه دو دوست باقی بمانیم."

لازم به ذکر است که کاپل، سرمربی سابق و ایتالیایی تیم ملی انگلیس، پس از این که فدراسیون فوتبال این کشور جان تری را از کاپیتانی تیم ملی عزل کرد، بدون این که قبلا در این خصوص به وی اطلاعی داده شده باشد، از شغل خود کناره‌گیری کرد.

در بازی اخیر تیم ملی در مقابل هلند نیز که ماه گذشته انجام شد، استوارت پیرس،‌ سرمربی تیم ملی زیر 21 ساله‌ها هدایت تیم را برعهده داشت.

کد خبر 168707
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز