در حال حاضر 7 پردیس سینمایی در مناطق مختلف تهران در دست احداث است و امیدواریم با همکاری شهرداران مناطق ، در سال آینده تعداد آنها به 12 پردیس برسد.

به گزارش سما، مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به ویژگی های پردیس سینمایی زندگی گفت: پردیس سینمایی زندگی در منطقه 5 تهران قرار دارد و نخستین پردیسی خواهد بود که در سال جدید به بهره برداری می رسد.

اکبر تشکری نیا افزود: این پروژه در زمینی به مساحت 3100 متر مربع طراحی شده  و با در نظر گرفتن فضاهای جانبی 21500 متر مربع زیربنا دارد.

وی در مورد امکانات این مجموعه اظهار کرد: پردیس سینمایی زندگی از پنج تالار سینما تشکیل شده که در مجموع 1100 نفر ظرفیت دارد و دارای فضاهای جانبی و خدماتی مانند پارکینگ، سالن های انتظار و رستوران است و همچنین فروشگاههای عرضه محصولات  فرهنگی نیز در آن قرار دارد.

تشکری نیا با اشاره به ویژگی های خاص سینمایی در این مجموعه افزود: پردیس زندگی از نظر کیفی جدیدترین و روزآمدترین امکانات فنی پخش فیلم است وسیستم های صداوتصویر آن با کیفیت بسیار بالا و به صورت دالبی خواهد بود.

وی در ادامه اظهار کرد: در این مجموعه تلاش شده تا حتی صندلی‌های به کار رفته نیز از بهترین نوع آنها و مطابق با استانداردهای طبی تهیه شود.

مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی با بیان اینکه مطابق برنامه زمان‌بندی این مجتمع فرهنگی باید در خرداد ماه 86 به بهره برداری برسد افزود: در حال حاضر هفت پردیس سینمایی در مناطق مختلف تهران در دست احداث است که امیدواریم با همکاری شهرداران مناطق مختلف در سال آینده تعداد آنها به 12 پردیس برسد.

کد خبر 16858

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز