همشهری آنلاین: سه شنبه 12 اردیبهشت آخرین مهلت مردم برای تعیین تکلیف وضعیت دریافت یارانه‌ تعیین شده است اما سازمان هدفمندسازی یارنه‌ها در خصوص وضعیت تحمیلی سایت‌اش که مردم را مجبور به انصراف می‌کند، جوابگو نیست.

به گزارش همشهری آنلاین، طبق اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها کسانی که از طریق پیامک به آنها پیشنهاد شده بود از دریافت یارانه منصرف شوند، اگر تا سه شنبه به پایگاه اینترنتی این سازمان مراجعه نکنند و نگویند که مخالف هستند یارانه آنها قطع می‌شود.

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که این عمل از سویی غیراخلاقی است چرا که این افراد خواهان یارانه بوده‌اند و این سازمان پیشنهاد کرده که یارانه نگیرند. از این روی اگر قرار است این پیشنهاد را بپذیرند باید اعلام کنند نه اینکه اگر نخواهند بگیرند آن را اعلام کنند. در کجای جهان و با کدام منطق به مردم یک پیشنهادی می‌شود و بعد می‌گویند اگر مخالف‌اید بگویید وگرنه آن پیشنهاد به اجبار تبدیل می‌شود؟

از دیگر سوی همانگونه که در گزارش قبلی نوشتیم سایت سازمان مذکور به گونه‌ای طراحی شده که در نهایت یا مجبورید از دریافت مبلغ جدید یارانه انصراف دهید و یا اینکه چون فرم را کامل پرنکرده‌اید از خیر کل یارانه بگذرید.

more اقدام عجیب سازمان هدفنمدی یارانه‌ها؛ یادآور دادگاه سقراط

 ظاهرا این سازمان کار خودش می‌کند و توجهی به این رفتار غیر استاندارد خود ندارد.

همشهری آنلاین با توجه به رسالت خود آماده انتشار واکنش یا پاسخ سازمان هدفمندی یارانه به این نوشته است.

کد خبر 168446
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز