یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۰۶:۱۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: هفتمین نمایشگاه انفرادی عکس امیر حسین حشمتی با استقبال علاقمندان و فروش بسیار خوب 28 عکس، از 8 اردیبهشت در گالری سین آغاز به کار کرد.

نمایشگاه نقاشی

به گزارش همشهری آنلاین، «با رنگ‌های باد می‌رقصند» عنوان تازه ترین مجموعه عکس حشمتی است که 30 تابلو از آن این روزها به روی دیوار سین رفته است.

در روز افتتاحیه و در میان استقبال بسیار خوب علاقمندان به عکاسی، 28 تابلو از این هنرمند در مجموع به قیمت 10 میلیون تومان به فروش رسید.

این در حالی است که آثار وی از 180 هزار تومان تا 560 هزار تومان قیمت‌گذاری شده بود.

امیر حسین حشمتی در «با رنگ‌های باد می‌رقصند» هم از فضای کاملا طبیعی و منظره نگارانه، فرم هایی آبستره، نو و منحصر‌به فرد آفریده است و دوربین همواره در دوران و حرکتش ذهن مخاطب را از تصاویر بدیهی و بارها دیده شده متوجه زوایای پنهان مانده و کمتر دیده شده می‌سازد و دگر باردیدن و نو دیدن را به او یادآوری می‌کند.

حشمتی می‌گوید: «با رنگ‌های باد می‌رقصد» در ادامه موضوعی و تکنیکی مجموعه عکس «طبیعت در رقص» است که دو سال پیش در نگارستان آن به روی دیوار رفت با این فرق که مجموعه فعلی در گالری سین درخت‌های سیب و گردو را به تصویر می‌کشند لذا بافت رنگی آثار و نیز حرکات و تکان‌های درختان در زیبایی‌شناسی عکس‌ها تفاوت‌های بسیار بوجود آورده است.

یکی از شاخصه‌های نمایشگاه‌های عکس امیر حسین حشمتی، ارائه ارزان عکس از سوی اوست که توانسته اقشار مختلفی از مردم را در زمره خریداران آثار او قرار دهد.

او علاوه بر موفقیت در گالری سین، پیش‌تر از مجموعه «طبیعت در رقص» 30 عکس را در نگارخانه آن و از مجموعه «کاشه‌های قره داغ» که سال پیش در گالری شیرین به تماشا در آمد47 عکس فروخت که برای اقتصاد نابه سامان بازار داخلی عکس یک خیر خوب محسوب می‌شود.

عکس‌های امیرحسین حشمتی تا 17 اردیبهشت در گالری سین واقع در شهرک غرب، هرمزان،  پیروزان جنوبی، خیابان دوازدهم پلاک 16 به روی دیوار است.

کد خبر 168219

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز