همشهری آنلاین: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ضمن ابراز تاسف از شکست این تیم مقابل تراکتورسازی گفت: بدون شک پس از دیدار با الهلال در خصوص بازیکنانی که طی چند وقت اخیر کم کاری و کوتاهی کرده‌اند تصمیمات مهمی را اتخاذ خواهیم کرد.

محمد رویانیان ضمن بیان این مطلب افزود: اگر به اهدافی که در این فصل به ویژه در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا داشتیم، دست پیدا نکنیم تصمیمی خواهم گرفت که هواداران انتظارش را نداشته باشند و تا به امروز مشابه آن را ندیده باشند.

وی در این رابطه افزود: هواداران نگران نبوده و اطمینان داشته باشند که اوضاع تیم پرسپولیس بهبود پیدا خواهد کرد. بدون شک پس از دیدار با الهلال در خصوص بازیکنانی که طی چند وقت اخیر کم کاری و کوتاهی کرده‌اند تصمیمات مهمی را اتخاذ خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: در واقع بازی با الهلال خط قرمز من در خصوص تصمیماتی است که اتخاذ خواهم کرد و این بازی است که مشخص می‌کند ما در قبال برخی بازیکنان باید چه تصمیماتی را بگیریم.

رویانیان یادآور شد: از زمانی که مسئولیت باشگاه پرسپولیس را تحویل گرفتیم، با توجه به شرایطی که بر تیم حاکم بود عملا شانسی برای قهرمانی نداشتیم اما در لیگ قهرمانان آسیا شانس زیادی داریم که به عنوان تیم نخست گروه‌مان به مرحله دوم رقابت‌ها صعود کنیم و اگر این اتفاق رخ ندهد دیگر گذشت نخواهم کرد، چرا که در غیر اینصورت به هواداران پرسپولیس ظلم خواهیم کرد.

وی در خاتمه تصریح کرد: البته من اعتقاد دارم بازیکنان تیم پرسپولیس با توجه به انگیزه‌ای که در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا دارند، عملکردشان نسبت به لیگ متفاوت خواهد بود. امیدوارم با درخشش در دیدار مقابل الهلال همچون دیگر بازی‌هایی که در آسیا انجام دادیم باعث شادی هواداران شویم.

کد خبر 167944
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز