همشهری آنلاین: رئیس جمهوری گفت: سفر تمام ظرفیت‌های کشور را فعال می‌کند به طوری که در چند سال اخیر، در جاهایی که مهاجرفرست بودند، با تلاش و پیگیری آقای مشایی و همچنین بقایی و سایر مسوولان، سفر سبب تغییراتی در زندگی مردم شد.

محمود احمدی نژاد - بقایی - مشایی

مراسمی برای تجلیل از خادمان ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی برگزار شد که محمود احمدی نژاد رییس جمهور هم در آن شرکت کرد و اظهاراتی مطرح کرد که مهمترین آنها به نقل از فارس در زیر آمده است:

  • در همین گذشته نزدیک یعنی 40 تا 50 سال پیش که سفرها بسیار محدود بود، بسیاری از مردم کشور با یکدیگر آشنایی نداشتند و حتی با هم دشمن بودند. سفر تمام ظرفیت‌های کشور را فعال می‌کند به طوری که در چند سال اخیر، در جاهایی که مهاجرفرست بودند، با تلاش و پیگیری آقای مشایی و همچنین بقایی و سایر مسوولان، سفر سبب تغییراتی در زندگی مردم شد.
  • کاری که شما در نوروز می‌کنید، الهی است و نمی‌توان ارزش آن را بیان کرد. زیباترین نوروز را شما چشیده‌اید. قدر توفیق الهی را بدانید، اما بعضی‌ها با این حرف‌ها مخالفند و می‌گویند بنزین مصرف می‌شود، ادارات تعطیل می‌شود و... در حالی که این‌ها پس‌مانده اندیشه سرمایه‌داری را برای ما بلغور می‌کند و در این اندیشه، همه کارگران برای عده‌ای سرمایه‌دار بی‌فرهنگ کار می‌کنند. در حالی که تولید برای خدمت به انسان و انسانیت است. آن‌ها متوجه نیستند، خیال می‌کنند مسافرت جزو کار نیست در حالی که یکی از زیباترین کارهای فرهنگی در ایران عزیز، مسافرت است.
  • وقتی گفته می‌شود در ماه رمضان یک ساعت دیرتر سرکار روند، افکار معیوبی به طور دیگر برخورد می‌کنند. در حالی که باید توجه داشت انسان‌های کمال‌یافته پشتوانه عزت و آرامش کشور هستند. در زمان عید فطر می‌گوییم یک روز اضافه شود، صدای برخی بلند می‌شود، حال این‌که خودشان 15 روز 15 روز و یک ماه یک ماه سفر می‌کنند.
  • هوشمندانه‌ترین تصمیمات تاریخی را ملت ایران گرفته است. بعضی‌ها وقتی اسم ایران را می‌آورید، انگار یک چیزیشان می‌شود. بعضی‌ها فکر می‌کنند نوروز طاغوتی است در حالی که طاغوتیان به نوروز ضربه زده‌اند. نوروز را خدا داده و همه نوروز زیبایی، پاکی و اجرای دستورات پیامبر از جمله صله رحم، اهدای هدیه و... است.
کد خبر 167006
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز