همشهری آنلاین: عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس هشتم ولایت مداری را توقع خود از مجلس نهم دانست و گفت: مجلس نهم باید ولایت مدارتر از مجلس هشتم باشد. برگ برنده ما ولایت پذیری بوده و هست و سیاستمداران باید برای حفظ وحدت حول محور ولایت جمع شوند.

سید علیرضا مرندی در گفتگو به عنوان نماینده‌ای که توانست در دور اول انتخابات به مجلس نهم راه پیدا کند در گفتگو با همشهری آنلاین به اهمیت انتخابات دور دوم اشاره کرد و گفت: مردم در دور دوم انتخابات انتخاب مناسب‌تری داشته باشند.

این نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با دعوت از حضور مردم در انتخابات افزود: فقط تلاش نامزدها نمی‌تواند مردم را برای حضور در انتخابات راضی کند، بلکه منتخبین مردم باید حمایت از مردم و رفع مشکلات کشور را به عنوان رویه کاری خود بعد از هر انتخابی قرار دهند تا اعتماد مردم برای شرکت در انتخابات نهادینه شود.

به گفته مرندی تقویت مواضع نامزذها برای مردم دلگرم کننده و مشارکت در انتخابات را بالا می‌برد.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس هشتم با اشاره به اینکه انتخاب 25 نماینده در تهران باقی مانده است انتخابات در این حوزه را حائز بیشترین اهمیت دانست و به همشهری آنلاین گفت: تعداد قابل توجهی نماینده تهران مانده است و از این حیث این دوره دزست مثل دوره اول مهم است.

وی به انعکاس بین المللی هر مشارکتی اشاره کرد و اضافه کرد: آثار مشارکت در دور اول انتخابات را در 1+5 دیدیم و مردم باید دوباره سنگ تمام بگذارند.

وی ولایت مداری را توقع خود از مجلس نهم دانست و تصریح کرد: مجلس نهم باید ولایت مدارتر از مجلس هشتم باشد.
برگ برنده ما ولایت پذیری بوده و هست و سیاستمداران باید برای حفظ وحدت حول محور ولایت جمع شوند.

کد خبر 166779
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز