همشهری آنلاین: رئیس جمهور درمراسم روز ارتش برآمادگی ایران برای همکاری باکشورهای منطقه برای برقراری امنیت درمنطقه خلیج فارس بدون دخالت بیگانگان تاکید کردو گفت: امنیت در خلیج فارس بامشارکت ملتهای منطقه برقرار خواهدشد ودخالت بیگانگان جز ناامنی به بار نخواهد آورد.

محمود احمدی نژاد صبح امروز سه شنبه در مراسم رژه روز ارتش با اشاره به اهمیت امنیت در منطقه خلیج فارس گفت: معتقدیم در منطقه خلیج فارس امنیت با مشارکت جمیع ملت ها و دولت های منطقه برقرار خواهد شد و دخالت های بیگانگان جز تخریب و ناامنی به بار نخواهد آورد.

وی ادامه داد: به همه توصیه می کنیم همه از این اصل مسلم تبعیت کنند و آمادگی داریم با کمک همدیگر امنیت را در این منطقه یک بار دیگر مستقر کنیم.

در خبری که خبرگزاری مهر منتشر کرده آمده است: رئیس جمهور با بیان اینکه ارتش ایران ریشه در زمین و سر در آسمان دارد و متوکل بر ملت مومن و خدای یگانه است، تاکید کرد: مطمئن باشید به فضل الهی پیروزی و عزت از آن شماست و بدون تردید هیچ قدرتی در عالم توانایی ایستادن در برابر شما را نخواهد داشت و این ارتش شکست ناپذیر است.

احمدی نژاد تاکید کرد: همه می دانند و بدانند ملت عزیز ایران صلح دوست ترین ملت عالم است و به گواهی اسناد تاریخی همواره خود را در غم و شادی سایر ملت ها شریک می دانسته است.

وی ادامه داد: ملت ایران سخاوتمندانه همواره علم خود را در اختیار دیگران قرار داده و صلح را برای همه می خواهد.

رئیس جمهور تاکید کرد: نیروهای مسلح ما و ارتش ما هر نگاه نامحرم و متجاوز به سرزمین، منافع و عزت ایران را با پشیمانی سنگین و شرم آور دشمنان مواجه خواهد کرد و نیروهای مسلح ایران همواره آماده صیانت از منافع و مرزهای ایران هستند.

احمدی نژاد در پایان روز ارتش را بار دیگر به همه ارتشیان و نظامیان کشور تبریک گفت و عزت و سربلندی آنان را زیر سایه فرمانده کل قوا از خداوند خواستار شد.

 

کد خبر 166654
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز