همشهری آنلاین: در پی لو رفتن اطلاعات الکترونیکی بانکی، موج جدید تغییر رمزهای کارت‌های بانکی همچنان ادامه دارد و مردم در مقابل خودپردازها صف کشیده‌اند.

مهر نوشت: موج جدید تغییر رمز کارت‌های بانکی با هشدارهای بانک مرکزی و لو رفتن اطلاعات الکترونیکی بانکی، وارد فاز جدیدی شده است.

هجوم مردم به خودپردازها امروز بیش از روز گذشته خودنمایی می‌کند و مردم با نگرانی در پی تغییر رمز کارت‌های بانکی هستند.

مشاهدات از سطح شهر نشان می‌دهد که همزمان با واریز حقوق برخی دستگاه‌های دولتی و برداشت حقوق از خودپردازها مردم برای تغییر رمز کارت‌های بانکی خود مصر هستند.

نکته جالب اینکه مردم در صف‌های تشکیل شده برای تغییر رمز به یکدیگر توصیه می‌کنند که حتما رمز اینترنتی خود را نیز تغییر دهند.

امروز هم برخی از بانک‌های کشور مانند بانک مسکن پیامک‌هایی را به مشتریان خود برای تغییر رمز کارت بانکی ارسال کردند.

یک شهروند که برای تغییر رمز کارت بانکی خود به خودپرداز مراجعه کرده بود نسبت به عملکرد بانک مرکزی در این باره انتقاد کرد.

وی با بیان اینکه بانک مرکزی باید اطمینان و اعتماد مردم را به سیستم بانکی باز گرداند، گفت: طی ماه‌های اخیر اتفاقات بسیاری در سیستم بانکی رخ داده که مردم را نگران کرده است.

مراجعه کننده دیگری نیز با اشاره به اینکه سیستم بانکی هر چند وقت یک بار یک شوک جدید به مردم وارد می‌کند، افزود: بانک مرکزی باید نسبت به عملکرد شرکت‌ها و زیر مجموعه‌های خود نظارت کافی داشته باشد تا مردم با مشکل مواجه نشوند.

کد خبر 166545
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز