همشهری آنلاین: مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران از افزایش فضای تبلیغاتی و بیلبوردهای شهری برای آموزش شهروندی در تهران خبر داد و گفت: امسال محور ما برای آموزش شهروندی محلات تهران هستند.

محمد مشاری در گفتگو با همشهری آنلاین با اعلام این خبر افزود: سازمان زیباسازی شهرداری تهران در سال گذشته کمک‌های فراوانی را به ما داشتند و فضاهای خوبی را برای آموزش شهروندی در اختیارمان قرار دادند که به طور طبیعی چون کار ارزشمندی بوده، این تعامل در سال جاری نیز دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: هر میزان که به فضاهای تبلیغاتی برای آموزش شهروندی اضافه شود، بهتر است و می‌تواند به ارتقای سطح فرهنگ جامعه کمک کند.

مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران گفت: به همین دلیل امسال در نواحی و مناطق شهرداری فضاهای بیشتری را برای آموزش شهروندی در اختیار داریم ضمن اینکه در سراهای محله نیز فضاهایی به این بخش اختصاص داده شده است؛ در واقع محور کار ما در سال 91 محلات تهران است.

مشاری درباره نامگذاری امسال با عنوان تولید ملی گفت: حتما بخشی از آموزش‌های شهروندی ما به همین موضوع مهم اختصاص می‌یابد و برای آن نیز برنامه ریزی خواهیم داشت چرا که سرمایه ایرانی چه در حوزه سخت افزاری چه نرم افزاری یک اصل مهم است و شهرداری تهران خود را ملزم می‌دارد که برای جامع عمل پوشانیدن به این مهم گام بردارد.

شهرداری تهران از سال گذشته آموزش‌های حقوق شهروندی را در حوزه‌های مختلف همچون راهنمایی و رانندگی، حقوق خانواده همچون کودکان، پدر و مادر و میانسالان و....را در سطح شهر به شکل وسیعی آغاز کرده است.

کد خبر 166527
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز